به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۳۴۷۴۰۷

اولین واکنش اسماعیل‌نژاد به حواشی اخیر

گروه ورزشی: امین اسماعیل نژاد با انتشار پستی به حواشی به وجود آمده در رابطه با خودش واکنش نشان داد.
اولین واکنش اسماعیل‌نژاد به حواشی اخیر
بدون شک امین اسماعیل نژاد پدیده بی چون و چرای والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌ها بوده است. او در همان هفته اول جای صابر کاظمی را در ترکیب تیم ملی گرفت و اتفاقا موفق شد به بهترین شکل ممکن از این فرصت بزرگ استفاده کند و به یک مهره کلیدی در راه صعود تیم ملی به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها تبدیل شود.
این عملکرد خیره کننده امین اسماعیل نژاد باعث شده که چند باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال جذب این ستاره والیبال ایران باشند اما همانطور که در روزهای اخیر بارها گفته شده یک چالش پیچیده پیش روی لژیونر شدن این بازیکن است. در حقیقت هنوز یک سال از خدمت سربازی اسماعیل نژاد باقی مانده و او باید سال آینده در یک تیم نظامی توپ بزند.
با این حال در روزهای اخیر درخواست های زیادی برای بخشش ادامه خدمت سربازی اسماعیل نژاد مطرح شده و حتی عادل غلامی، کمپینی را برای این خواسته راه انداخت که با استقبال فوتبالیست‌ها هم روبرو شد.
در همین راستا اکنون خود اسماعیل نژاد نیز به این حواشی واکنش نشان داده است. ستاره والیبال ایران در پستی اینستاگرامی نوشت: "با سلام خدمت مردم شریف سرزمینم، ایران؛ امیدوارم با نتایجی که تا اینجای رقابت‌ها با دعای خیر شما کسب کردیم، توانسته باشیم ذره‌ای هم که شده موجب شادی دل های پرمحبت تان شده باشیم. همچنین از تمام عزیزانی که پویشی جهت خدمت مقدس سربازی من راه اندازی کردند تقدیر و تشکر می کنم. انشاالله به لطف خدا، دعای خیر شما و حمایت و همکاری مسئولان این موضوع به بهترین شکل مدیریت خواهد شد و این فرصت را برای من فراهم خواهد شد تا بتوانم در بالاترین سطح والیبال دنیا بازی کنم و برای تیم ملی کشورم در مسابقات مختلف افتخار بیافرینم.‌ بدانید که هر کجا که باشیم دل و قلبمان با شماست و برای ایران و تیم ملی می‌تپد.
سرباز کوچک شما، امین اسماعیل نژاد"
برچسب ها: والیبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها