به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۳۴۷۴۱۹

تاکید اسکوچیچ؛ تمرین تیم ملی از 20 شهریور

گروه ورزشی: با وجود مصوبه کمیته فنی اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برنامه‌های از پیش طراحی شده را پیش می‌برد.
تاکید اسکوچیچ؛ تمرین تیم ملی از 20 شهریور
او بعد از دیدار با شهاب زاهدی حالا به بررسی تمرینات زودهنگام در شهریور ماه می پردازد و می خواهد مطلع شود لژیونرها این امکان را دارند زودتر در تمرینات تیم ملی حاضر شوند یا نه.
فیفادی پیش رو از 28 شهریور آغاز می شود اما سرمربی تیم ملی بر اساس برنامه‌ای که به سازمان لیگ داده می‌خواهد تا تمرینات تیم ملی از 20 شهریور آغاز شود. به همین خاطر پیش بینی می شود لیگ برتر بعد از یک ماه برگزاری و سپری کردن 4 هفته از بازی ها 20 شهریور تمام و تمرینات تیم ملی آغاز شود.
تیم ملی در این فیفادی قصد دارد اردویی را در اتریش برگزار کند. در این اردو بازی با اروگوئه پیش‌بینی شده است. شاید در بازی دوم به مصاف قطر برویم. از آنجایی که تیم ملی در فیفادی قبلی تنها یک بازی برگزار کرده فدراسیون فوتبال در تلاش است برای فیفا دی پیش رو به طور حتم دو بازی دوستانه برای تیم ملی تدارک ببیند.
برچسب ها: دراگان اسکوچیچ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها