به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۳۴۷۴۲۸

مالک شارلروا خرید حسین‌زاده را نهایی کرد

گروه ورزشی: مالک ایرانی‌الاصل باشگاه شارلروای بلژیک اعلام کرد انتقال امیرحسین حسین‌زاده به این تیم نهایی شده است.
مالک شارلروا خرید حسین‌زاده را نهایی کرد
امیرحسین حسین‌زاده که در شروع تمرینات استقلال کارش را با آبی پوشان استارت زده بود، امروز به محل تمرین نرفت تا شایعات درباره جدایی او قوت بگیرد. حالا مصاحبه ای که مهدی بیات مالک باشگاه شارلروای بلژیک با یک سایت خبری این کشور انجام داده، انتقال حسین زاده به اروپا را قطعی جلوه می‌دهد.
مالک شارلروا در گفت و گو با سایت « dhnet» بلژیک بیان کرد: «باشگاه شارلروا به زودی پذیرای «نذیر بن بوعلی» بازیکن الجزایری تیم پارادو و امیرحسین حسین زاده بازیکن ایرانی از استقلال خواهد بود.»
او درباره امیرحسین حسین‌زاده و اینکه آیا انتقال این بازیکن از استقلال قطعی شده، گفت: «این یک پروفایل خاص است که ما برای مدت طولانی دنبال می‌کنیم. هم من و هم مربی تیم دیوانه این بازیکن هستیم. حسین زاده یک بازیکن جوان است. ما سعی می‌کنیم به سرعت قرارداد را ببندیم، زیرا می‌دانیم که یک بند آزادسازی در قراردادش وجود دارد و باید مبلغی را به باشگاه استقلال بپردازیم.»
مالک شارلروای بلژیک افزود: «ما این بند را فعال می‌کنیم. همچنین درخواست ویزا را نیز ارسال کردیم.»
به نظر می‌رسد با توجه به غیبت حسین‌زاده در تمرین امروز استقلال و صحبت‌های مالک باشگاه بلژیکی باید انتقال او به شارلروا را قطعی بدانیم و این ستاره جوان و ملی‌پوش یکی از خروجی های قطعی آبی ها در نقل و انتقالات است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها