به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۳۴۷۴۳۲

رسمی؛ زمان آغاز لیگ برتر والیبال مشخص شد

گروه ورزشی: رقابت‌های لیگ برتر والیبال از اواخر مهر ماه آغاز خواهد شد.
رسمی؛ زمان آغاز لیگ برتر والیبال مشخص شد
سازمان لیگ در نظر دارد سی‌وششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از هفته نخست مهرماه آغاز کند.
مقررات اجرایی و فنی این رقابت‌ها به باشگاه‌ها ابلاغ شد و تمامی مسابقات بر اساس قوانین و مقررات فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) و آخرین آیین نامه برگزاری رویدادها و انضباطی فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.
مسابقات ساعت 15 روزهای چهارشنبه برگزار می‌شود و تغییر تاریخ و ساعت برگزاری بازی منوط به اتفاقات پیش بینی نشده با توافق کتبی دو تیم و تأیید سازمان لیگ حداقل ۴۸ ساعت قبل از مسابقه و یک بار در طول فصل امکان پذیر خواهد بود.
جلسه هماهنگی هر مسابقه عصر روز قبل با حضور ناظرین فنی و داوری، سرپرست مسابقه، نایب رئیس هیأت میزبان، سرپرست دو تیم و نماینده حراست اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.
برنامه تمرین تیم‌ها یک روز قبل از مسابقه و با توافق تیم میهمان حد فاصل ساعت 13 تا 18 به مدت ۹۰ دقیقه است. مسابقات در دور مقدماتی به صورت رفت و برگشت و در دوره پایانی به صورت پلی آف و دو برد از سه بازی است.
در مرحله پلی‌آف، تیم‌های اول تا هشتم برای تعیین مقام های اول تا هشتم و تیم های یازدهم تا چهاردهم برای تعیین رتبه‌های یازدهم تا چهاردهم به مصاف همدیگر خواهند رفت.
زمان آغاز فصل نقل و انتقالات از یک روز پس از پایان پایان نیم فصل اول تا یک روز قبل از شروع نیم فصل دوم است که باشگاه‌ها مجاز هستند حداکثر پنج نفر را از لیست حذف و نسبت به جایگزینی آنها اقدام کنند.
باشگاه‌ها حداکثر یک ماه قبل از شروع مسابقات باید دو سالن ورزشی مطابق با چک لیست ارسالی فدراسیون برای بازدید و تأیید ناظر سازمان لیگ معرفی کنند.
برچسب ها: والیبال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها