به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۶ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۳۴۷۵۹۹

تفاوت آشکار خط آتش استقلال و پرسپولیس

تفاوت آشکار خط آتش استقلال و پرسپولیس
گروه ورزشی: یکی از مشکلات اساسی پرسپولیس در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، فقدان یک مهاجم شش دانگ و گلزنی قهار که بتواند از هر توپ یک موقعیت خطرناک و گل بسازد بود. سرخپوشان با وجود از دست دادن چند مهره اصلی و همچنین جذب بازیکنان ضعیف‌تر، باز هم در ارائه فوتبال هجومی تا حدودی موفق بودند، اما غیبت مهاجم گلزن آن‌ها را حسابی از قهرمانی و کورس با استقلال عقب انداخت.

از مدت‌ها پیش و با درخواست یحیی گل‌محمدی قرار شد دو مهاجم جذب ترکیب این تیم شوند و نام کاسیانو دیاز برزیلی در صدر اخبار نقل و انتقالاتی پرسپولیس قرار گرفت. البته تا این لحظه پیشرفتی در مذاکرات با این مهاجم گلزن اتفاق نیفتاده و مدیران پرسپولیس همچنان در حال رایزنی برای جلب رضایت او هستند. به فرض جذب کاسیانو و جاافتادن او در تیم و نمایش عملکرد مناسب، خط حمله پرسپولیس همچنان با مشکلات اساسی روبرو خواهد بود.

در حال حاضر عیسی آل‌کثیر به دلیل مصدومیتی که داشت از لیست پرسپولیس خارج شده، مهدی عبدی بعد از مدت‌ها به تمرینات سرخپوشان بازگشت و از آمادگی مطلوب به دور است، از سوی دیگر پیشنهادی هم از فوتبال پرتغال دریافت کرده که این بازیکن جوان را هوایی کرده است. حامد پاکدل هم که با وجود اینکه پارسال در مقطعی عملکرد خوبی داشت همچنان مهاجمی مطمئن و شش دانگ نبوده و همیشه روی فرم نیست. شرزود تمیروف ازبکستانی هم به قدری ضعیف و بی‌کیفیت بود که صدای همه را درآورد، اما همچنان شبیه به یک بازیکن تستی در تمرین پرسپولیس حضور دارد تا تکلیفش مشخص شود.

بر خلاف پرسپولیس، رقیب آبی‌پوش آن‌ها خط حمله خود را پربارتر و عمیق‌تر کرده و از این حیث برتری محسوسی بر سرخپوشان دارند. کوین یامگا، سجاد شهباززاده، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی، پیمان بابایی و احتمالا کاوه رضایی بازیکنانی هستند که علاوه بر بازی به عنوان مهاجم نوکِ تخصصی می‌توانند در جناحین خط حمله (وینگر) هم به میدان بروند و دست سرمربی استقلال از بابت چیدن نفرات هجومی بسیار باز خواهد بود. ضمنا رضا آذری، رضا میرزایی، زکریا مرادی، امین قاسمی‌نژاد و احتمالا محمد محبی هم در اختیار ساپینتو هستند تا درباره آن‌ها و حساب کردن روی توانایی‌هایشان تصمیم گیری کند.طولانی شدن جذب مهاجم گلزن باعث نارضایتی هواداران پرسپولیس شده و می‌تواند در طول فصل هم آسیب بزرگی به شاگردان گل‌محمدی بزند و حتی با وجود جذب مدافعان و هافبک‌های باکیفیت، زحمات این مجموعه منجر به قهرمانی نشود.
مرجع : میزان
برچسب ها: استقلال پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها