به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۳۴۷۷۷۱

اوضاع حاد تیم ملی والیبال در ایتالیا

اوضاع حاد تیم ملی والیبال در ایتالیا
گروه ورزشی: تیم ملی والیبال ایران یکشنبه شب ۲۶ تیرماه وارد شهر بولونیا محل برگزاری مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ شد.تیم ملی والیبال ایران پس از پایان مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ و صعود به مرحله نهایی این رقابت‌ها، با توجه به فاصله زمانی کم بلافاصله در لهستان اردو زد و تمرینات آماده‌سازی خود را در گدانسک پیگیری کرد.

ملی پوشان کشورمان ظهر روز یکشنبه ۲۶ تیرماه گدانسک را به مقصد بولونیا ترک کردند و ابتدا با پروازی به فرانکفورت رفتند و پس از چند ساعت توقف، فرانکفورت را به مقصد بولونیا در کشور ایتالیا محل برگزاری مرحله نهایی لیک ملت‌های والیبال ترک کردند.

کاروان والیبال کشورمان ساعت ۲۳:۳۰ روز یکشنبه ۲۶ تیرماه وارد شهر بولونیا شد و در هتل محل اقامت تیم‌ها اسکان یافت تا پس از استراحتی کوتاه تمرینات خود را به منظور آمادگی هر جه بیشتر برای مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ از روز دوشنبه ۲۷ تیرماه آغاز کند.

نکته عجیب و قابل تامل استقبال و میزبانی ایتالیایی‌ها در ابتدای ورود تیم ایران به این کشور و تدارک ندیدن شام برای اعضای کاروان تیم ایران بود به رغم این‌که زمان ورود تیم ایران ازسوی فدراسیون والیبال ایران و فدراسیون جهانی والیبال به میزبان اعلام شده بود.همچنین غیر از مترجم که از بدو ورود تیم ایران را همراهی کرد، هیچ فردی به عنوان نماینده برگزار کننده در هتل محل اسکان تیم ایران حاضر نبود، مسئولین هتل هم اعلام کردند که هیج تدارکاتی برای شام ایران دیده نشده است و هیچ رستورانی هم در نزدیکی هتل در آن ساعت از شبانه روز قادر به سرویس دهی برای شام نبود. بدین ترتیب ملی پوشان کشورمان بدون صرف شام به اتاق‌های خود رفتند.

بر اساس مقررات میزبانی مسابقات بین‌المللی والیبال، اسکان، تغذیه و رفت و آمد تیم‌ها بر عهده میزبان است و تیم‌ها با ارائه برنامه پروازی ورود و خروج انتظار برنامه‌ریزی درست و اصولی از سوی کمیته برگزاری مسابقات را دارند. بنابراین با توجه به این‌که ایتالیایی میدانستند تیم ایران در آخرین ساعات روز یکشنبه وارد بولونیا می‌شود، انتظار تدارک بهتری در بدو ورود تیم ایران از میزبان وجود داشت.
مرجع : ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها