به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۳۴۷۸۱۸

استقبال گرم از لوا؛ به بارسا خوش آمدی!

گروه ورزشی: روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، پس از پیوستن به اردوی بارسلونا با استقبال گرمی از سوی بازیکنان این تیم روبرو شد.
استقبال گرم از لوا؛ به بارسا خوش آمدی!
لواندوفسکی پس از مدت‌ها پافشاری روی خواسته‌اش بالاخره موفق شد نظر مساعد مدیران بایرن را جلب کرده و به جمع بازیکنان بارسلونا ملحق شود. 
این بازیکن لهستانی پس از پایان فصل گذشته به صراحت اعلام کرد که دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در بایرن ندارد و می‌خواهد چالش جدیدی را تجربه کند.
مدیران بایرن در طول چند هفته اخیر بارها با انتقال این مهاجم به بارسا مخالفت کرده بودند و تاکید داشتند که او باید تا پایان دوران قراردادش که در تابستان 2023 به پایان می‌رسید در این تیم بماند. 
آنها حتی دو پیشنهاد بارسا برای جذب این بازیکن را رد کردند و لوا هم برای تمرینات پیش فصل به زمین تمرین این تیم برگشت اما در نهایت مدیران این باشگاه آلمانی به این نتیجه رسیدند که حفظ او برای فصل آینده فایده‌ای نخواهد داشت و تصمیم گرفتند پیشنهاد 45 میلیون یورویی بارسا با بند پاداش پنج میلیون یورویی را بپذیرند. 

لواندوفسکی روز شنبه با حضور در زمین تمرین بایرن از کادر فنی این تیم و هم تیمی‌های سابقش خداحافظی کرد تا آلمان را به مقصد آمریکا ترک کرده و به اردوی تمرینی پیش فصل تیم جدیدش ملحق شد. 

تصاویر منتشر شده از حضور لواندوفسکی در اردوی بارسا و اولین برخوردش با هم تیمی‌های جدیدش نشان می‌دهد که آنها به گرمی از او استقبال کرده‌اند و به نظر می‌رسد که از پیوستن این ستاره لهستانی به جمع خودشان بسیار خوشحال هستند. 


مدیران بارسا و ژاوی تاکید بسیاری روی جذب این بازیکن داشتند و نهایت تلاش خودشان را برای عملی شدن این انتقال به کار گرفتند و حالا آنها هم مانند بازیکنان این تیم از این اتفاق بسیار خوشحال هستند. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها