به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۳۴۷۸۳۶

افشاگری عضو کمیته انضباطی از محرومیت یحیی

گروه ورزشی: عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: حرکتی که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس انجام داد ۶ ماه محرومیت داشت.
افشاگری عضو کمیته انضباطی از محرومیت یحیی
رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز میهمان برنامه «سلام صبح بخیر» بود. او در بخشی از صحبت‌هایش در پاسخ به این سئوال که مهمترین پرونده کمیته انضباطی چه بوده است؟ گفت: مهمترین پرونده تاریخ کمیته انضباطی برای گل گهر بود و هنوز هم مثل این فیلم‌های ترسناک انتهایش باز است!
جاودانی افزود: جاعل این پرونده هنوز پیدا نشده است. این‌طور که گفته‌اند از داخل ایران بوده است ولی ردیابی او کمی سخت است.
اشاره عضو کمیته انضباطی به پرونده بازیکن گابنی گل گهر است که با وجود نداشتن شرایط بازی در لیگ ایران، برای گل گهر به میدان رفت و در نهایت از این تیم ۷ امتیاز کسر شد.
جاودانی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش اشاره‌ای به محرومیت یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به خاطر رفتارش با سیدمهدی سیدعلی داور دربی داشت.
وی البته به نکته مهمی در این ارتباط اشاره کرد و گفت: محرومیت گل محمدی ۶ ماه بود. بعضی از دوستان در کمیته انضباطی اعتقاد داشتند او باید ۶ ماه محروم بشود ولی انصافاً هم آقای حسن زاده (رئیس کمیته انضباطی) و هم من موافق نبودیم.
عضو کمیته انضباطی ادامه داد: گفتیم این فوتبال است و محرومیت خوب نیست. وضعیت فوتبال خیلی خراب است. هیچکس رعایت نمی‌کند و ما هم مجبوریم.
جاودانی درباره اینکه گل محمدی به چه دلیل مستحق محرومیت ۶ ماهه بوده است؟ گفت: آن حرکت یعنی ضربه به سیدعلی طبق ماده ۵۵ آیین نامه ۶ ماه محرومیت دارد.
برچسب ها: یحیی گل محمدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها