به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۳۴۷۸۴۳

علی دایی: به وزیر ورزش بی‌توجهی نکردم

گروه ورزشی: پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید که با وزیر ورزش و جوانان در مسیر به کیش هم‌سفر بوده و پیش از مراسم با هم خوش‌بش داشته‌اند.
علی دایی: به وزیر ورزش بی‌توجهی نکردم
علی دایی اظهار داشت: در پرواز به کیش صندلی‌ وزیر نزدیک به صندلی من بود. متاسفانه برخی با مطرح کردن این حرف و حدیث ها می‌خواهند موضوعات را لوث کنند.  پس از مراسمی که با حضور برخی از اهالی فوتبال و با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در کیش برگزار شد، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که درباره شیوه برخورد علی دایی با وزیر ورزش و جوانان حاشیه‌ها و انتقادهایی مطرح شده است. علی دایی ضمن رد این مسایل اظهار کرد: اصلا چنین موضوعی نبوده است. من در هواپیما و پیش از مراسم، ایشان (وزیر ورزش) را دیدم و کلی با هم سلام و علیک کردیم و صحبت داشتیم. وی افزود: در پرواز به کیش صندلی‌ وزیر نزدیک به صندلی من بود. متاسفانه برخی با مطرح کردن این حرف و حدیث ها می‌خواهند موضوعات را لوث کنند.
امروز سایت خبر ورزشی نوشته بود: از دیشب که ویدیوی مربوط به خوش و بش سرد وزیر ورزش و علی دایی منتشر شد، بسیاری این سوال را مطرح کردند دلیل این اتفاق چه بوده است؟
پس از چند بار دیدن فیلم و مرور کردن ویدیو و در نهایت لب خوانی علی دایی متوجه می شوید علی دایی پس از اینکه حمید سجادی و همراهانش به سمت او رفتند و سرد با آنها برخورد کرد، به مهدی مهدوی کیا و یحیی گل محمدی جملاتی می گوید. با لب خوانی متوجه می شوید که دایی به مهدوی کیا و گل محمدی می گوید که در پرواز تهران - کیش، وزیر و اطرافیانش در ردیف پشت او نشسته اند اما به او سلام و اعتنایی نکرده اند. احتمالا به همین دلیل بوده که دایی وزیر ورزش و جوانان را تحویل نگرفته است.
برچسب ها: علی دایی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها