به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۳۴۷۸۷۱

چطور باید رمز اپل آیدی خود را تغییر دهیم؟

چطور باید رمز اپل آیدی خود را تغییر دهیم؟
گروه فناوری:اگر مدتی است که رمز عبور شناسه اپل آی دی خود را تغییر نداده اید پیشنهاد می‌شود حتما این کار را انجام دهید.شناسه Apple ID شما کلید شما برای استفاده از خدمات یکپارچه اکوسیستم اپل از جمله App Store، iCloud، iMessage، FaceTime و Apple Music است.

همچنین مانند هر رمز عبور دیگری باید شدیدا مراقب بود تا رمز اپل آی دی لو نرود و فراموش نشود. اگر مدت زیادی است که رمز عبور اپل آی دی خود را تغییر نداده اید یا فکر می‌کنید که احتمال دارد در خطر باشد، پیشنهاد می‌شود هرچه زودتر این کار را انجام دهید.در ادامه مراحلی که باید برای تغییر رمز Apple ID خود طی کنید آمده است. به خاطر داشته باشید که برای این کار حتما باید رمز عبور فعلی خود را بدانید.همچنین، هنگامی که یک رمز عبور جدید انتخاب می‌کنید، باید به رمزی فکر کنید که دارای حداقل هشت کاراکتر باشد و از حداقل یک عدد، یک حرف بزرگ و یک حرف کوچک در آن استفاده شده باشد. توجه داشته باشید که نمی‌توانید از رمز عبور سال گذشته، مجددا استفاده کنید.

آموزش تغییر رمز عبور اپل آی دی در دستگاه iOS
در iPad، iPhone یا Apple Watch خود، به تنظیمات بروید، روی نام خود در بالا ضربه بزنید و رمز عبور و امنیت (Password & Security) را انتخاب کنید.تغییر رمز عبور را انتخاب کنید.از شما خواسته می‌شود رمز عبور دستگاه خود را وارد کنید و سپس باید یک رمز عبور جدید وارد کرده و آن را تأیید کنید.روی تغییر ضربه بزنید.در صفحه تنظیمات اصلی، با رمز عبور جدید خود وارد شوید تا به ویژگی‌ها و خدمات اپل دسترسی داشته باشید.

نحوه تغییر رمز عبور اپل آی دی در مک
 روی منوی اپل در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید، System Preferences را انتخاب کنید و سپس روی کاشی Apple ID کلیک کنید.روی Password & Security کلیک کنید. بر روی Change Password کلیک کنید. رمز عبوری را که برای باز کردن قفل رایانه مک خود استفاده می‌کنید وارد کنید.  رمز عبور جدید خود را وارد کرده و آن را تأیید کنید.روی Change کلیک کنید.

روش تغییر رمز عبور اپل آی دی در وب
به appleid.apple.com بروید. روی Sign In در نوار منوی بالا کلیک کنید و وارد حساب Apple ID خود شوید.Sign-In and Security را در منوی کناری انتخاب کنید.رمز عبور را انتخاب کنید.رمز عبور فعلی خود را وارد کنید و سپس یک رمز عبور جدید وارد کرده و آن را تأیید کنید.روی تغییر رمز عبور کلیک کنید.

همچنین ایده خوبی است که رمز‌های عبور خود را (چه رمز اپل آی دی چه رمز‌های عبور دیگر) هر چند ماه یکبار تغییر دهید تا امنیت دستگاه و اطلاعات خود را حفظ کنید.
برچسب ها: اپل آیدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها