به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : ۳۴۷۸۷۸
آخرین وضعیت بازداشت مصطفی تاجزاده

تاج‌زاده: در هیچ دادگاهی شرکت نخواهم کرد

تاج‌زاده: در هیچ دادگاهی شرکت نخواهم کرد
گروه سیاسی: سیدمصطفی تاج زاده امروز از زندان با همسرش با فخرالسادات محتشمی پور تماس تلفنی برقرار کرد.
به گفته همسر این فعال سیاسی، تاج زاده در این تماس تلفنی گفت که حالش خوب است و تاکنون در بازجویی ها شرکت نکرده است.
وی در این تماس تلفنی از همسرش خواست چند جلد کتاب آثار استاد مطهری را برای او ارسال کند. تاج‌زاده گفت در هیچ دادگاهی شرکت نخواهد کرد مگر آنکه به شکایت وی علیه دبیر شورای نگهبان رسیدگی شود.

 وکیل تاج‌زاده: در بی‌خبری محض به سر می‌بریم
وکیل مصطفی تاج زاده دیروز در رابطه با بازداشت و آخرین وضعیت این فعال سیاسی اصلاح طلب به جماران گفته بود: متاسفانه هم خانواده و هم وکلای این پرونده در بی خبری محض به سر می برند. قرار بر این شده که‌ روز سه شنبه، بنده و دو تن دیگر از وکلای آقای تاجزاده وکالتنامه های خود را جهت اطلاع از پرونده ارائه دهیم.
امیر حسین‌آبادی درباره آخرین وضعیت بازداشت سیدمصطفی تاجزاده اظهار داشت: متاسفانه هم خانواده و هم وکلای این پرونده در بی خبری محض به سر می برند. قرار بر این شده که‌ روز سه شنبه، بنده و دو تن دیگر از وکلای آقای تاجزاده وکالتنامه های خود را جهت اطلاع از پرونده ارائه دهیم. تاکنون هر خبری که درباره اتهام آقای تاجزاده به دست آمده است، از روی اظهارنظرهایی بوده که در فضای مجازی صورت گرفته و نمی تواند مورد استناد باشد. حسین آبادی ادامه داد: انتظاری که وجود دارد این است که وکیل بتواند به پرونده آقای تاجزاده دسترسی داشته باشد. تاکنون علاوه بر اینکه به خانواده و وکلای پرونده اجازه هیچ گونه ملاقاتی نداده اند، به آقای تاجزاده نیز اجازه نداده اند که تماسی با خانواده خود داشته باشد. وکیل تاجزاده با اشاره به اتهاماتی که از سوی برخی رسانه های خاص علیه موکلش مطرح می شود، گفت: واقعا جای سوال دارد که در وضعیتی که وکلا و خانواده متهم اطلاعی از محتوای پرونده او ندارند، برخی رسانه ها از چه طریقی به پرونده دسترسی پیدا می کنند؟! پخش اطلاعات علیه متهم در شرایطی که هنوز تفهیم اتهام به صورت رسمی انجام نشده، جرم است و همانطور که همسر آقای تاجزاده نیز گفته اند، حتما این برنامه وجود دارد که علیه رسانه هایی که اقدام به خبر پراکنی های شیطنت جویانه می کنند، اعلام جرم شود.
 
برچسب ها: مصطفي تاجزاده

۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ۰۷:۱۰
بزودی صحت این ادعای شما معلوم میشه (390887)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ۰۷:۴۱
انتظاری بی مورد ................. دارید که عدالت برقرار شود که به شکایت علیه مقامات رسیدگی شود ........ (390888)
۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ۰۷:۴۴
انشاا...این گره منصفانه باز بشه (390890)
۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ۰۸:۳۳
درود بر مرد شجاع و سید بزرگوار. مواضع شما همان موضع مردم است (390893)
۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ۲۲:۲۹
سلام. مواضع ایشوم مواضع خودش است نه مردم. (390940)
۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ۱۰:۱۶
یک وقت کامنت موافقی منتشر نکنی؟ آقا درت را گل می گیرد (390900)
۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ۱۱:۵۲
اگه آثار استاد مطهری رو قبلا" خونده بود الان جاش اونجا نبود. (390907)
شیخ حسن جوری مرید شیخ خلیفه
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ۱۲:۴۷
تاج‌زاده گفت در هیچ دادگاهی شرکت نخواهد کرد مگر آنکه به شکایت وی علیه دبیر شورای نگهبان رسیدگی شود.
نتیجه اخلاقی: اگر آقای اژه ای مدعی تحول در قوه قضاییه است، در حد یک شهروند عادی شکایت تاجزاده از حضرت مستطاب آیت الله جنتی را لااقل یکبار مورد بررسی قرار دهد. یادمون باشه در آخرت که من و شما و تاجزاده و حضرت آیت الله جنتی براش داریم در این دنیا توشه جمع میکنیم قرار نیست رانتی باشه! و به همه شکایات رسیدگی میشه. (390914)
۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ۱۶:۴۷
مرد باش در هیچ دادگاهی شرکت نکن....... (390924)
۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ۱۸:۱۱
گند بی مدیریتی و اختلاس و دزدی مملکتو برداشته مملکت کاملا رها شده آفت دولت و دولتمردان دروغ و بی صداقتیه که اونهم در ایران کنونی با ریاست رییسی رکورد زده (390926)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها