به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۳۴۷۹۰۴

این بستنی عجیب در مقابل آتش هم آب نمی‌شود

این بستنی عجیب در مقابل آتش هم آب نمی‌شود
گروه علمی: اخیرا ویدیوهایی از بستنی‌های یک تولیدکننده چینی منتشر شده که نه تنها در دمای اتاق بلکه حتی در مقابل شعله آتش هم آب نمی‌شوند. شهروندان چینی حالا با عصبانیت به شبکه‌های اجتماعی رفته‌اند و خواستار بررسی مواد سازنده این بستنی‌ها شده‌اند. راهی برای ذوب کردن بستنی‌های چینی وجود ندارد
این ویدیو در واقع دومین ویدیویی است که وضعیت عجیب بستنی‌های شرکت Zhong Xue Gao را نشان می‌دهد. پیش‌تر در یک ویدیوی دیگر می‌شد دید که این بستنی چینی پس از حدود ۵۰ دقیقه ماندن در دمای ۳۱ درجه‌ای اتاق، ذوب نشده و به حالت مایع درنیامده است.

شرکت Zhong Xue Gao که معادل برند هرمس در دنیای بستنی‌هاست، در بسیاری از شهرهای بزرگ چین یکی از برندهای محبوب تولیدکننده بستنی است. اگرچه قیمت محصولات این شرکت چندین برابر برخی از رقبا اعلام شده، اما حالا مردم نگرانند که چه موادی درون این محصولات به کار رفته است.

Zhong Xue Gao می‌گوید همه محصولات این شرکت تابع استانداردهای معین‌شده توسط سازمان‌های ملی چین هستند. البته این شرکت 0.032 گرم کاراگینان هم به بستنی‌های خود اضافه می‌کند، اما مدعی است که این مقدار در حد و اندازه‌های متعارفی است که در همه بستنی‌ها و نوشیدنی‌ها استفاده می‌شود.با این حال، برخی شواهد نشان می‌دهد که کاراگینان می‌تواند برای سلامتی مضر باشد و حتی منجر به بروز سرطان شود. با این حال، اطلاعات موجود در این زمینه قطعی نیست و با توجه به مطالعاتی به دست آمده که روی حیوانات و سلول‌های آزمایشگاهی انجام گرفته است.یکی از مسئولان رگولاتوری مدیریت و نظارت بر بازار شانگهای اخیرا اعلام کرده که این ویدیوها را دیده و تحقیقات در این باره در حال انجام است.
برچسب ها: بستنی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها