به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۳۴۷۹۱۶

چقدر از فروش «تاپ گان» به تام کروز می‌رسد؟

چقدر از فروش «تاپ گان» به تام کروز می‌رسد؟
گروه فرهنگی:تاپ گان بزرگ‌ ترین موفقیت تام کروز و پردرآمدترین فیلم استودیوی پارامونت پیکچرز در تمام اعصار است. گزارش شده است که این ستاره هالیوودی یک معامله ۱۲ درصدی از درآمد حاصل از فروش این فیلم بسته است. تام کروز با فروش بیش از یک میلیارد پوندی فیلم جدید تاپ گان تا همینجا هم ثروت زیادی به جیب زده است.
 
تاپ گان بزرگ‌ ترین موفقیت تام کروز و پردرآمدترین فیلم استودیوی پارامونت پیکچرز در تمام اعصار است. گزارش شده است که این ستاره هالیوودی یک معامله ۱۲ درصدی از درآمد حاصل از فروش این فیلم بسته است.تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) در کمتر از دو ماه تا جمعه شب یک میلیارد و ۱۹ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۷۱۶ پوند فروش داشته و این رقم همچنان در حال افزایش است.

خودی‌ها می‌گویند سهم تام کروز تا اینجا چیزی حدود ۱۲۰ میلیون پوند بوده است. این بزرگ‌ ترین موفقیت برای این مرد ۶۰ ساله است که بر اساس گزارش ها قراردادی مبنی بر دریافت سهم ۱۲ درصدی از فروش فیلم بسته است.حدود نیمی از نقدینگی باکس آفیس تاپ گان متعلق به تماشاگران آمریکایی است و مخاطبان بریتانیایی تقریبا ۷۰ میلیون پوند برای خرید بلیت این فیلم پرطرفدار خرج کرده‌اند.

برودی کوپر از آژانس بازاریابی PRrppd ایالات متحده در این باره گفت: «تام کروز بزرگ ترین جذب کننده مخاطب و به دست آورنده باکس آفیس روی کره زمین است. ۳۵ سال پس از روزهای طلایی‌اش در دهه ۸۰ همچنان این روند ادامه دارد. رقم‌هایی که امروز می‌بینیم شگفت انگیز و تعلق خاطر هواداران او مبهوت کننده است.»او ادامه داد: «اگر این گزارش ها درباره سهم تام از تاپ گان درست باشد، به این معنی است که او آماده است بیش از ۱۰۰ میلیون پوند را با خود به خانه ببرد.»

این یک پاداش باشکوه برای کروز است که در سال ۲۰۲۰ و پس از اینکه محدودیت‌ های همه گیری کووید-۱۹ اکران های سینمایی را متوقف کرده بود، از پخش این فیلم از طریق شبکه نمایش آنلاین جلوگیری کرد.پیش از این گفته شده بود که تاپ گان: ماوریک با فروش ۱۵۶ میلیون دلاری در هفته اول افتتاحیه توانسته رکورد قبلی را که متعلق به دزدان دریایی کارائیب: در پایان جهان با ۱۵۳ میلیون دلار بوده را شکست دهد.
برچسب ها: تام کروز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها