کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صیادمنش:سرمربی هال‌سیتی ازمن راضی است

ایران ورزشی , 28 تير 1401 ساعت 10:19


گروه ورزشی: اللهیار صیادمنش ملی پوش ایرانی و بازیکن تیم هال‌سیتی از اردوی تیمش که در اسپانیا برگزار شد حرف می‌زند. او همچنین از برنامه‌های تیمش برای خرید چند بازیکن جدید می گوید.گپی کوتاه با اللهیار زدیم تا از او درباره شرایط خودش،هال سیتی و تیم ملی بپرسیم.

 
چه خبر از اردوی اسپانیا؟
در آنجا یک بازی دوستانه با تیم مالاگا برگزار کردیم که آن دیدار با با نتیجه 3 بر یک به سود ما شد.قرار است چند روز دیگر هم با تیم لسترسیتی بازی کنیم.

این بازی در کجا برگزار می‌شود؟
- این بازی در جام چهار جانبه‌ای برگزار خواهد شد که ظاهراً یک شرکت بزرگ آن را برگزار خواهد کرد.چهار تیم از جمله تیم ما و لستر در آن حضور دارند.

مربی از تو در بازی تدارکاتی که برگزار کردید رضایت داشت؟
- بله مربی ما از بازی که برگزار کردیم رضایت کامل داشت.او دستم را برای بازی در چند پست باز گذاشته و خدا را شکر فکر می‌کنم از من رضایت هم داشت.

به نظرت کدام تیم‌ها برای صعود به لیگ برتر انگلیس شانس بالایی دارند؟
- تقریباً همه تیم‌ها خیلی قوی و خوب کار کردند و شاید 80 درصد تیم‌ها در یک حد و اندازه هستند.از طرفی شرایط فوتبال انگلستان هم به گونه‌ای است که هیچ چیزی به شکل قطعی مشخص نیست به طوری که ممکن است حتی تیم پایین جدولی از پس تیم بالای جدولی و صدر جدولی بربیاید به همین دلیل از حالا نمی‌توان روی موفقیت تیمی با قاطعیت حرف زد.

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ماند. بعد از فعل و انفعالاتی که به وجود آمد چه صحبتی در این رابطه دارید؟
- من بازیکن تیم ملی هستم و فکر می‌کنم یک بازیکن فقط وظیفه‌اش بازی است و نباید در سایر مسائل دخالت داشته باشد. از این‌رو من هم به همراه سایر بازیکنان نهایت تلاش خودم را انجام خواهم داد تا برای پرچم کشورمان در جام جهانی با همه وجود تلاش کنیم و ان‌شاءالله موجبات خوشحالی و سرافرازی مردم کشورمان را فراهم کنیم.


کد مطلب: 347922

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/347922/صیادمنش-سرمربی-هال-سیتی-ازمن-راضی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir