به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۳۴۷۹۷۵

رفتار فدراسیون با اسکوچیچ تحقیرکننده بود

رفتار فدراسیون با اسکوچیچ تحقیرکننده بود
گروه ورزشی:کارشناس فوتبال با انتقاد از تصمیمی که فدراسیون فوتبال در مورد سرمربی تیم ملی اتخاد کرد، گفت: رفتار شایسته‌ای با اسکوچیچ انجام نشد و این باعث می‌شود او هیچ اقتداری در تیم ملی نداشته باشد.
 رحمان رضایی به رفت و برگشت اسکوچیج در تیم ملی اشاره کرد و اظهار داشت: فرایند اتفاقاتی که برای سرمربی تیم ملی افتاد باعث شد تا کار سخت او در جام جهانی بسیار سخت‌تر شود. البته اگر در جام جهانی سرمربی تیم ملی باشد!
 
ملی پوش سابق کشورمان بیان داشت: اگر قرار به برکناری مربی باشد، این پروسه رسم و عرف خاص خودش را دارد. ابتدا باید قدرت‌های تصمیم گیر در فدراسیون خودشان در این مورد به جمع بندی می‌رسیدند؛ نه اینکه دوگانگی تصمیم وجود داشته باشد.وی افزود: بعد از جمع بندی باید سرمربی را در جلسه‌ای محرمانه توجیه کرده و سپس جدایی او را اعلام می‌کردند. ضمن اینکه قبل از برکناری سرمربی باید جانشین او را هم انتخاب می‌کردند.
این پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: هیچ‌یک از این قواعد اجرا نشد و بعد از برکنار کردن اسکوچیچ اختلاف نظرها در این خصوص آشکار شد و سرانجام از آنجایی که جانشینی هم برای او انتخاب نشد مجدداً خودش را باز گرداندند. این رفتار با یک سرمربی زننده است و منجر به تحقیر او می‌شود.

رضایی گفت: در خوش‌بینانه ترین حالت اگر اسکوچیچ در جام جهانی هم سرمربی ایران باشد، بازیکن مطمئن است که بعد از جام جهانی هیچ شانسی برای ادامه کار با تیم ملی ندارد و همین دیدگاه باعث می‌شود بازیکنان و به خصوص آنهایی که مخالف اسکوچیچ هستند از او تمکین نکنند و دو دستگی بین بازیکنان تیم ملی هم افزایش پیدا کند. دست آخر هم دود همه اینها در چشم تیم ملی و فوتبال ایران می‌رود.

کارشناس فوتبال گفت: یک روز اسکوچیچ را برکنار کردند و گفتند صلاحیت ندارد، ۱۰ روز او را ابقا کردند. اگر صلاحیت ندارد که چرا امروز ابقا شد و اگر صلاحیت دارد، کمیته فنی چطور تشخیص داد که او صلاحیت ندارد. اینها همه ابهاماتی است که در خصوص اسکوچیچ وجود دارد و باید روشن شود.مدافع سابق تیم ملی ایران تاکید کرد: اسکوچیج خودش را مستحق نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی می‌داند و برای همین این رفتار تحقیرآمیز را تحمل کرد. اما کار او بسیار سخت است و من از الان پیش بینی می‌کنم تعدادی از بازیکنان تیم ملی مقابل او جبهه‌گیری می‌کنند. البته باید خدا را شکر کنیم که فعلاً اردو یا بازی تدارکاتی نداریم که این اختلافات بیش از این عیان شود.

مربی فوتبال گفت: به عنوان کارشناس فوتبال و فردی که سال‌ها در تیم ملی بازی کرده از ملی پوشان درخواستی دارم و آن هم این است که در این مدت به خاطر منافع ملی اختلافات شخصی را کنار گذاشته و مربی تیم ملی چه اسکوچیچ بود یا هر فرد دیگری، در کنار هم و برای هم از حیثیت فوتبال ایران در قطر دفاع کنند.وی در خاتمه بیان داشت: امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که آرامش به تیم ملی بازگردد و با توجه به اینکه ملی پوشان ما اکثر لژیونر و حرفه‌ای هستند، رفتاری حرفه‌ای از خود نشان دهند و کارشان را با قدرت در تیم ملی ادامه دهند.
مرجع : مهر
برچسب ها: دراگان اسکوچیچ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها