به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۹:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۳۴۸۰۰۰

آغاز توزیع کارت آزمون وکالت ۱۴۰۰ از امروز

آغاز توزیع کارت آزمون وکالت ۱۴۰۰ از امروز
گروه جامعه: توزیع کارت آزمون وکالت ۱۴۰۰ از امروز آغاز شد.به گزارش ایلنا، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع داوطلبان شرکت در آزمون متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری (نوبت پذیرش سال ۱۴۰۰) می‌رساند که آزمون صبح روز پنج‌شنبه ۳۰ تیرماه در ۳۲ شهرستان کشور برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۰۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم‌ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند. 

طبق اعلام سازمان سنجش، لینک مربوط به پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از امروز سه‌شنبه ۲۸ تیرماه جاری بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و داوطلبان می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و…) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و بر اساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. 

داوطلبان آزمون وکالت ۱۴۰۰ می‌توانند سؤال یا درخواست خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی https://request.sanjesh.org به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال کنند. همچنین داوطلبان در صورت لزوم می‌توانند سؤالات خود درباره آزمون را در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند. 
در سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا و همچنین وجود اختلافات در خصوص آیین‌نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری (مصوب تیرماه ۱۴۰۰)، آزمون وکالت ۱۴۰۰ در چند نوبت لغو شده بود تا اینکه این آزمون با توجه به کنترل همه‌گیری کرونا و نیز پذیرفتن اجرای آیین‌نامه اجرایی لایحه استقلال و طبق وعده قبلی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) تیرماه جاری برگزار می‌شود. پذیرش کارآموز وکالت در این آزمون به استناد قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و بدون تعیین ظرفیت صورت می‌گیرد.
برچسب ها: آزمون وکالت
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها