به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۳۴۸۱۱۹

فرار معجزه‌آسا ازمیان شعله‌های وحشتناک آتش

فرار معجزه‌آسا ازمیان شعله‌های وحشتناک آتش
گروه فیلم:  مردی اسپانیایی که می‌خواست از شهرش در برابر آتش‌سوزی محافظت کند، در میان شعله‌های وحشتناک آتش گرفتار شد.آنجل مارتین آرجونا سوار بیل مکانیکی بود که آتش او را فرا گرفت و او را مجبور کرد برای نجات جان خود فرار کند.

در ویدئوی منتشر شده این مرد در حالی که آتش گرفته از میان شعله‌ها خارج می‌شود.دوستش، خوان لوزانو، مکانیک محلی، به رویترز گفت، آنجل مارتین آرجونا، مالک یک انبار ساختمانی در استان زامورا در شمال غربی اسپانیاست و با سوختگی شدید با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شد.

آرجونا در حال حفر سنگر در یک مزرعه به عنوان حائلی برای آتش نزدیک بود که دریای شعله‌های آتش به روی او بسته شد.برای لحظه‌ای، قبل از اینکه مرد بیرون بیاید، وسیله نقلیه کاملاً در پشت یک دیوار شعله ناپدید می‌شود. لباس‌هایش هنگام دویدن از روی او می‌سوختند. او سرانجام موفق می‌شود خود را به محل امن برساند. او از آن زمان به دلیل سوختگی به بیمارستان منتقل شد.

گرمای کم‌سابقه در اروپا همچنین باعث آتش‌سوزی‌ در کشورهایی هم‌چون اسپانیا، کرواسی و یونان نیز شده است. شعله‌های آتش به دلیل موج مداوم گرما و بادهای شدید بارها و بارها اوج گرفته‌اند. تنها در اسپانیا حدود ۳۰ آتش‌سوزی رخ داده است. در شرق اسپانیا دمای هوا به بالای ۴۳ درجه رسیده است.
....
برچسب ها: آتش سوزی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها