به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۳۴۸۱۴۱

لهستان با استرس به مصاف ایران می‌رود

لهستان با استرس به مصاف ایران می‌رود
گروه ورزشی:پیشکسوت والیبال گفت: جوان و کم‌تجربه بودن بازیکنان تیم ملی قابل قبول است اما در بها دادن به مربی ایرانی، کم‌لطفی شد.حسین حسینی در مورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ اظهار داشت: زمانی که تیم ملی والیبال جوانگرایی کرد به دلیل اینکه در هیچ تورنمنتی محک نخورده بود، باعث ایجاد نگرانی و حتی ناامیدی در بین کارشناسان شد. بعضی از افراد هم که منتظر زمین خوردن تیم ملی بودند، حمله به تیم ملی، مربی ایرانی و فدراسیون را شروع کردند. جوان و کم‌تجربه بودن بازیکنان تیم ملی قابل قبول است اما در بها دادن به مربی ایرانی، کم‌لطفی شد.
 
پیشکسوت والیبال ایران ادامه داد: زمانی که تیم ملی وارد مسابقات شد، نظرات به این تیم تغییر کرد و شرایط روز به روز بهتر شد. سال‌های قبل هم تیم ملی شروع خوبی در مسابقات نداشت ولی در این دوره از لیگ ملت‌ها، خیلی رود نتیجه گرفت و کاری کرد کارستان که حتی فکر آن را هم نمی‌کردیم.

سرمربی پیشین تیم پیکان گفت:‌ نکته مهم در روند آماده سازی تیم ملی، تدارک خوب این تیم بود. بر خلاف فوتبال که با فدراسیونی ضعیف برای جام جهانی آماده می‌شود، فدراسیون والیبال در هماهنگی کامل با فدراسیون‌ جهانی است و بسیار خوب عمل می‌کند. تیم ملی بیش از ۴۰ روز است به خارج از کشور رفته که هزینه زیادی برای فدراسیون دارد اما فدراسیون این هزینه را تقبل کرده تا روند رشد تیم ملی متوقف نشود.

حسینی تصریح کرد: بازی حساس تیم ملی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل لهستان است. این تیم با توجه به شکستی که از ایران متقبل شده با استرس در زمین حاضر می‌شود که روی عملکرد تیم لهستان تاثیرگذار است. بازیکنان تیم ملی نباید مغرور شوند و باید با تمام قوا به مصاف حریف بروند.

سرپرست پیشین تیم ملی والیبال گفت:‌ تجربه در والیبال نشان داده هر موقع تیم ملی در تنگنا و بازیکنان تحت فشار باشند، مجموعه تیم ملی از این هجمه و منگنه، سربلند بیرون آمده است. بعد از اینکه تیم ملی به ژاپن باخت، همه فکر می‌کردند به آمریکا هم می‌بازیم ولی تیم از این فشار، موفق خارج شد و با تعصب ایرانی به پیروزی رسید.

حسین حسینی در مورد حضور ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ اظهار داشت:‌ تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان، روان‌تر بازی خواهد کرد چون تیم کاملا جا افتاده و عملکرد خوبی دارد. تمام ارکان تیم از جمله دفاع، دریافت و پاسور، اجرای خوبی دارند و در مسابقات قهرمانی جهان با اعصاب و روحیه بهتر و بدون استرس به مصاف حریفان می‌روند. تیم ملی، آبروی خانواده والیبال را حفظ کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها