به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۳۴۸۱۴۶

اختراع اصطلاح «ترافیکِ شیرین» به مناسبت غدیرِ

اختراع اصطلاح «ترافیکِ شیرین» به مناسبت غدیرِ
گروه جامعه:روزنامه کیهان در یادداشتی از برگزاری جشن ۱۰ کیلومتری غدیر در تهران دفاع کرد.
 جشن 3 میلیونی غدیر در تهران در قالب مهمانی 10 کیلومتری خیابان ولی‌عصر(عج) تجلی عشق و دلباختگی فزاینده مردم به اسلام و قرآن و اهل بیت(ع) بود که ضد انقلاب را عصبانی و ناامید کرد و پادوهای داخلی را برآشفت.
 خیلی‌ها که ساعت 6 و 7 بعد از ظهر به راه افتادند، در ترافیک ماندند و اصلا به خیابان ولی‌عصر(عج) نرسیدند. خانواده‌هایی که از شرق تهران حرکت کرده بودند، در بزرگراه امام علی و معابر مشابه متوقف شدند و پس از ساعاتی معطلی، ناچار به خانه برگشتند.
 در این میان بنگاه‌های خبرپراکنی نتوانستند ناامیدی و عصبانیت خود را پنهان کنند و ترافیک را بهانه حمله به این اجتماع میلیونی کردند. در حالی‌که تهران سال‌های زیادی است که درگیر شلوغی و ترافیک است. این اقیانوس جمعیت، قابل پیش‌بینی نبود و به همین دلیل هم شهر قفل شد. ترافیک، پدیده نچسب و ناگوار دنیای مدرن است، اما هنگامی که به یاد پرچمدار عدالت و مروّت پدید آید، نه فقط قابل تحمل، که شیرین می‌شود.
 مردم آمدند و بی‌قراری و عاشقی خود به مولا را نشان دادند اما رسانه‌های مدعی اصلاحات این اجتماع باشکوه را به تیغ سانسور سپردند. این طیف سابقه سیاه اهانت به مقدسات را دارد و ترویج سبک زندگی فاسد غربی و پادویی دشمن سیاق آنهاست.
برچسب ها: روزنامه کیهان

سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۳۰ ۰۸:۴۰
واضحه که از غدیر خوشت نمیاد
سنی هستی احتمالا
اشکالی نداره برادران اهل سنت هم از ما هستند
هرچند بخواهند غدیر رو انکار کنند (390996)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها