به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۳۴۸۲۴۵

تصاویر عجیب رونالدو؛ مریخی با شکم برآمده

گروه ورزشی: تصاویری که از رونالدو نازاریو، اسطوره سابق دنیای فوتبال، با اضافه‌وزن شدید و شکم برآمده، خبرساز شده است.
تصاویر عجیب رونالدو؛ مریخی با شکم برآمده
رونالدو نازاریو، اسطوره برزیلی دنیای فوتبال، که لقب مریخی را یدک می‌کشد در نیمه دوم دوران بازی‌اش با اضافه‌وزن مواجه بود. ولی هیچکس حدس نمی‌زد رونالدوی برزیلی بعد از گذشت چند سال از بازنشستگی‌اش، تا این حد بدن خود را رها کرده باشد.

تصاویری که اخیرا از رونالدوی برزیلی منتشر شد و او را در جریان گذراندن تعطیلات نشان می‌داد، در نوع خود شگفت‌انگیز است. رونالدویی که حتی با اندکی اضافه‌وزن، بزرگترین مدافعین دنیا را به راحتی از پیش رو برمی‌داشت حالا هیکلی پیدا کرده که بعید است بتواند مسافتی کوتاه را بدون نفس‌تنگی پیاده‌روی کند.

رونالدو مدتی است به همراه دوستان نزدیک و خانواده‌اش، برای گذراندن تعطیلات تابستانی، در جزیره تفریحی ایبیزا، در اسپانیا، به سر می‌برد. تصاویری که از او منتشر شد مریخی را سوار بر یک قایق لوکس تفریحی نشان می‌دهد.
رونالدوی 45ساله که در سال 2002 با تیم ملی برزیل فاتح جام جهانی شد به همراه نامزد 32ساله‌اش به تعطیلات رفته است. رونالدو که در سال 2011 بازنشسته شد، از آن زمان تا امروز، با شایعات متعددی روبرو بوده که حاکی از بی‌مبالاتی در زندگی شخصی او است.
رونالدو نازاریو در دوران اوج فوتبالش یک پدیده به تمام معنا بود. اما کسانی که اسطوره برزیلی را بعد از دوران بازنشستگی، دورانی که از آن به عنوان زندگی پس از اینترمیلانِ رونالدو یاد می‌شود، از نزدیک دنبال کرده‌اند می‌گویند وضعیت فعلی او که در تصاویر دیده می‌شود با توجه به سبک زندگی اخیر مریخی تعجب‌آور نیست.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها