به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۳۴۸۲۶۰

گواردیولا: متاسفم؛ آن خبر در مورد نیمار دروغ است

گروه ورزشی: پپ گواردیولا خبر منتشر شده در لوپاریزین در مورد پیشنهاد شدن نیمار به سیتی را رد کرد.
گواردیولا: متاسفم؛ آن خبر در مورد نیمار دروغ است
روز گذشته بود که لوپاریزین نوشت، باشگاه پاری سن ژرمن به جذب برناردو سیلوا علاقه دارد. این هافبک پرتغالی در تفکرات کریستوف گالتیه سرمربی جدید پاری سن ژرمن جای دارد و به همین خاطر او از باشگاه خواسته است تا زمینه جذب این بازیکن را مهیا کنند. باتوجه به اینکه منچستر سیتی به راحتی دست بردار سیلوا نیست، باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد معاوضه این بازیکن را با نیمار داده اما این درخواست از سوی سیتیزن ها رد شده است.

سیتی برای چند بازی دوستانه پیش فصل در آمریکا حضور دارد و فردا در دیداری دوستانه به مصاف کلاب آمریکا مکزیک خواهد رفت.پپ گواردیولا در واکنش به خبر منتشر شده در مورد نیمار گفت:« متاسفم، این خبر درست نیست. خبر منتشر شده صحت ندارد و نه ما خواهان جذب نیمار هستیم و نه او به ما پیشنهاد شده است. نیمار کیفیتی باورنکردنی دارد و می دانم که انسان خوبی است اما این شایعات دروغند. هر تابستان 150 بازیکن را به سیتی وصل می کنند.»

سیتی تا به اینجا استفان اروتگا، ارلینگ هالند، جولیان آلوارز و کالوین فیلیپس را جذب کرده است. پپ در مورد خریدهای جدیدش گفت:« باید بگویم که هر 4 بازیکن خوب و با شخصیت هستند و تاثیر خوبی روی تیم گذاشته اند. اینکه حال و هوای رختکن خوب و مثبت باشد، گاه از مسائل تاکتیکی هم مهمتر است. البته نباید از همین ابتدا خیلی آنها را تحت فشار بگذاریم. ابتدا باید کاملا در منچستر مستقر شوند و طبعا در تمرینات رفته رفته فشار کار افزایش خواهد یافت.»


خریدهای دیگر:« همه چیز در اختیار تیکی بگیریستین و تیم مدیریت ورزشی است. من نظراتم را می گویم و سپس آنها با توجه به وضعیت بازار، اقدام به جذب بازیکن خواهند کرد. بین ما همیشه ارتباطی عالی وجود داشته است.»
جدایی زینچنکو:« دیروز توانستیم به شکلی مناسب با زینچنکو خداحافظی کنیم. بله، او قرار است به آرسنال برود.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها