به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۳۴۸۲۷۲
ستاره بلژیکی زیر فشار سنگین انتظارات

هازارد در ال‌کلاسیکو؛ بالاخره روز موعود رسید

گروه ورزشی: ادن هازارد به هواداران رئال قول داده است که فصل پیش رو بهترین کیفیت خود را ارائه خواهد داد.
هازارد در ال‌کلاسیکو؛ بالاخره روز موعود رسید
ادن هازارد که از زمان پیوستن به رئال مادرید با مصدومیت و ناآمادگی جسمانی ناشی از آن مواجه بود، در روزهای اخیر با آمادگی بدنی بسیار بالا به اردوی پیش‌فصل رئال مادرید ملحق شده است. میزان آمادگی بدنی هازارد به حدی بود که باعث شگفتی کادر فنی و هم‌تیمی‌های او شد.

هازارد 31ساله در سال 2019 با قراردادی 150 میلیون یورویی از چلسی به رئال مادرید پیوست. هواداران رئال از این ستاره بلژیکی دل خوشی ندارند چرا که او نتوانسته انتظارهای سطح بالای آنها از خودش را برآورده کند. یکی از بزرگترین علت‌های این ناکامی، مشکلات بدنی و مصدومیت بوده است.

شاید باورش سخت باشد ولی ادن هازارد از سال 2019 که به رئال پیوست، هنوز نتوانسته در ال‌کلاسیکو به میدان برود. او یا مصدوم بوده یا توسط کادر فنی از فهرست بازی برابر بارسا خارج شده اما به نظر انتظارات برای او و رئالی ها بامداد یکشنبه به اتمام خواهد رسید و او در بازی دوستانه مقابل بارسا در لاس وگاس از ابتدا در ترکیب خواهد بود.


در روزهای اخیر رسانه های اسپانیایی از تغییر پست هازارد در رئال خبر داده اند و اینکه کارلو آنچلوتی(سرمربی) قصد دارد از ستاره بلژیکی بیشتر به عنوان 9 کاذب استفاده کند. در ال‌کلاسیکوی پیش رو کریم بنزما و بورخا مایورال، دو مهاجم نوک رئال حضور ندارند و ادن هازارد این شانس را دارد تا به عنوان مهاجم در میدان حاضر شود. فصل قبل نیز در چند بازی هازارد به عنوان 9 کاذب بازی کرد و این شرایط برای او عجیب نیست. هازارد در سه بازی دوستانه برابر بارسا، کلاب آمریکا و یوونتوس فرصت این را دارد تا به همه ثابت کند که در حال بازگشت به فرم سابق خود است. هازارد هم از لحاظ فزیکی آماده است و هم ذهنی؛ سرانجام کیفیتی متفاوت از او خواهیم دید؟
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها