به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۳۴۸۲۹۴

مقصد احتمالی مهاجم سابق استقلال؟ سپاهان به جای پرسپولیس

گروه ورزشی: کادر فنی پرسپولیس علاقه‌ای به جذب مهاجم اسبق استقلال ندارد.
مقصد احتمالی مهاجم سابق استقلال؟ سپاهان به جای پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن جذب کرده اما هنوز در پست مهاجم نیاز به تقویت دارد.
این در حالی است که پس از مشکلاتی که در جذب کاسیانو دیاز به وجود آمد و رقم بالایی که 2 گزینه دیگر به قرمزها پیشنهاد دادند یکی از رسانه‌ها امروز صبح اعلام کرد که دیاباته مجدد به یحیی پیشنهاد شده تا این بازیکن راهی پرسپولیس شود.
یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس به خبرنگار فوتبالی خبر داد که یحیی گل‌محمدی علاقه‌ای به جذب شیخ دیاباته ندارد و این بازیکن اصلا در لیست یحیی نیست و قرار نیست انتقالی صورت گیرد.
همان طور که در جریان هستید فلسفه فوتبال تیم یحیی گل‌محمدی، پرس و تحت فشار گذاشتن حریف از محوطه 18 قدم تیم مقابل است و به همین دلیل او 10 بازیکن دونده می خواهد تا با دوندگی فراوان، اندیشه های او را در زمین اجرایی کنند.
 گل‌محمدی مهاجمانی می خواهد که بیشتر از 90 دقیقه بدوند و دروازه بان و خط دفاعی حریف را تحت فشار قرار دهند و دیاباته مهاجمی نیست که به درد سبک فوتبال پرسپولیس بخورد.
شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی که پس از جدایی از استقلال راهی لیگ ستارگان قطر شد تا دوباره شاگرد آندره‌آ استراماچونی شود و با توجه به اینکه الغرافه علاقه‌ای به تمدید قرارداد این بازیکن ندارد، او حالا یک بازیکن آزاد محسوب می‌شود و این احتمال وجود دارد که فصل آینده در سپاهان توپ بزند.
برچسب ها: شیخ دیاباته
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها