به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۳۴۸۳۱۳

نقش احتمالی روسیه در گشت‌ ارشاد

نقش احتمالی روسیه در گشت‌ ارشاد
گروه سیاسی:  اظهارات جنجالی سفیر روسیه در ایران دامن گیر سخنگوی وزارت خارجه هم شد.
سخنگوی وزارت خارجه در دومین نشست خبری خود با خبرنگاران به اظهارات سفیر روسیه در مورد اینکه غربی ها می‌خواند ارزش های پوچ مانند همجنس گرایی را به ایران بیاورند و ما مخالف هستیم گفت سفرای خارجی نباید درمورد مسائل ایران اظهار نظر کنند.
خبرنگاری با بیان این‌که اظهارات سفیر روسیه در تهران مبنی بر این‌که غرب می‌خواهد همجنس گرایی را در ایران ترغیب کند از کنعانی پرسیده آیا برخوردهای گشت ارشاد به دستور روسیه صورت می‌گیرد؟ که وی اظهار داشت: قطعا انتظار نداریم که سفرای محترم خارجی مقیم در تهران در موضوعات و مسائل داخلی ایران اظهارنظر کرده یا مداخله کنند.وزارت خارجه حتما نسبت به این موضوع حساسیت دارد و بر مبنای مسؤولیت‌ها و وظایف ذاتی خود عمل می‌کند. باید تلاش کنیم از دامن زدن به موضوعاتی که می‌تواند موجب بروز حواشی غیرضروری در مناسبات ما با همسایگان و کشورهای منطقه شود خودداری کنیم و تلاش کنیم با نگاه واقع بینانه به قضایا نگاه کنیم. باید اظهارات جاگاریان را دقیق بخوانم و ببینم نظر ایشان چه میزان با اظهاراتش انطباق داشته باشد. اجازه می‌خواهم فضای جلسه را تبدیل به قرائت بیانیه سیاسی علیه کشورهای دیگر نکنید.سفیر روسیه چند روز قبل گفته بود: دولت‌های غربی فقط هدفشان این است که ارزش‌های پوچ خود مانند همجنس‌بازی و چیزهای خیلی کثیف را به ایران بیاورند ولی ما مخالفت می‌کنیم. در ساختارهای بین‌المللی، ما و ایران چه درخصوص حقوق بشر و چه درخصوص مسائل دیگر از یکدیگر حمایت می‌کنیم؛ چون ما هر دو درحال‌حاضر در یک سنگر هستیم.
برچسب ها: روسیه

۱۴۰۱/۰۴/۳۰ ۱۶:۲۶
اگر به دستور روسیه بود الان طرح موفقی بود. ضمنا سفیر روسیه راست گفته (391015)
چیچک
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۳۰ ۱۸:۴۸
متن و تیتر هیچ ربطی به هم نداشتند.فقط میخواهید صفحه را پر کنید.مطمئن هم هستم این نظر منو ثبت نمیکنید چون به ضرر خودتونه.فقط حضرت علی (391025)
۱۴۰۱/۰۴/۳۱ ۱۱:۵۰
اتفاقا خوبه که منتشر میکنن تا معلوم بشه چه ابله هایی کامنت میزارن :-) (391062)
چیچک
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۳۱ ۱۳:۴۹
من به ین موجود کم ارزش کاری ندارم.ولی شما نباید کامنت کسایی رو که فحش میدن بزارید.آقا یا خانم سردبیر.ای کسی که کامنت ها رو تایید میکنی دقت کن حاجی.فحش دادن باعث نفرت پراکنی میشه اگه به حضرت ابوالفضل اعتقاد داری فحش ها رو منتشر نکن. (391065)
۱۴۰۱/۰۴/۳۱ ۰۱:۲۳
به اندازه فتحعلیشاه بیعرضه هم غیرت داشتید این مردک را با اردنگ بیرون انداخته بودید (391039)
چیچک
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۳۱ ۱۴:۴۳
یه شعر ساختم در مورد بد بودن سیگار.میخوام برم در مجلس اعتراض کنم و کمپین مبارزه با سیگار بزنم. و شعرممم بخونم.ولی متاسانه کسی یاریم نمیکنه.ولی عیبی نداره من هم خدایی دارم (391072)
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۰۹:۴۴
دادا این روسا از اون ... ارزشهاشونم همین چیزهاست. (391120)
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۱۰:۳۰
... نظر و پیشنهاد که چیزی نیست! (391127)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها