به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۳۴۸۳۸۹

خط و نشان سخنگوی سپاه برای اسرائیل

خط و نشان سخنگوی سپاه برای اسرائیل
گروه سیاسی: سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صهیونیست‌ها تلاش زیادی می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران را تهدید کنند اما ما به رژیم غاصب اسرائیل اعلام می‌کنیم اگر دست از پا خطا کنید، برای همیشه ۲۷ هزار کیلومتری را که اشغال کرده‌اید، از دست خواهید داد.
 سردار رمضان شریف با اشاره به سفر اخیر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل و عربستان ادامه داد: بایدن در سفرهای خود حرف های بی ربطی زد که دنیا به آن خندید زیرا تمام دنیا در این ۴۳ سال توانمندی های این نظام و ناتوانی های آمریکا را به خوبی مشاهده کرده است.
وی  تصریح کرد: رهبر انقلاب برای نخستین بار از رئیس جمهور روسیه برای اظهاراتش علیه صهیونیست ها تشکر کردند. این از برکت خون شهداست که جمهوری اسلامی در ۴۳ امین سالگردش از این اقتدار و اثرگذاری برخوردار است، در این بین فضای مجازی و امپراطوری رسانه ای دشمن تلاش می کند که جمهوری اسلامی را ناموفق نشان دهد اما انسان های عاقل که روند تحولات را دنبال می کنند، اقتدار این نظام را می بینند.
وی بیان کرد: امروز صهیونیست ها گاهی که از پریشان حالی به حرف می آیند، می گویند ما گزینه نظامی را هم روی میز داریم که در جواب آنها باید بگوییم بزرگتر و قدرتمندتر از شما، آمریکا و اتحادیه جماهیر شوروی بود که تمام امکانات خود را در اختیار رژیم بعث عراق قرار دادند اما شهدای ما آبروی همه آنها را حتی در بعد نظامی بردند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به دشمنان نظام اظهار کرد: امروز شما جرأت نمی کنید از لاک خود بیرون بیایید پس چرا حرف بیخود می زنید؟ مگر هواپیماهای شما جرأت می کنند در آسمان امن جمهوری اسلامی ظاهر شوند؟ شما داعش و القاعده را تشکیل دادید که یکی پس از دیگری به تدبیر رهبری و حرمت خون شهیدان که پرچمدار آن ها حاج قاسم سلیمانی بود، روزگار سیاهی را برای آنان ترسیم کردیم و از روی زمین حذف شدند.
سخنگوی سپاه پاسداران  خطاب به آمریکا بیان کرد: شما می گفتید اسرائیل قله امن است اما امروز می بینیم که ناامنی در اسرائیل بیداد می کند و مدعی بودید که اگر همه کشورهای عربی باهم متحد نشوند، نمی توانند با ما بجنگند اما اگر همه آنها با هم متحد شوند نیز ما در یک نبرد نظامی آنها را شکست خواهیم داد و تاریخ، تحولات، پیام انقلاب و تدبیر الهی رهبری بر این قرار گرفت که از همه سنگرهایی که گفتید، یکی پس از دیگری عقب نشینی کردید.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها