به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۳۴۸۴۰۵

دست کارلوس کی‌روش باز هم کوتاه ماند

دست کارلوس کی‌روش باز هم کوتاه ماند
گروه ورزشی: الیو سیسه سرمربی تیم ملی سنگال بالاتر کارلوس کی‌روش و ولید الرکراکی بهترین مربی سال آفریقا شد.الیو سیسه ۴۶ ساله که در یک سال اخیر توانست عنوان قهرمانی جام ملتهای آفریقا را برای تیم ملی کشورش تصاحب کند و با سنگال به جام جهانی نیز برسد، در مراسم بهترین‌های امسال آفریقا جایزه بهترین سرمربی را به دست آورد.
 
یکی از رقبای او کارلوس کی‌روش بود که با تیم ملی مصر به فینال جام ملتهای آفریقا رسید و همچنین تا یک قدمی صعود به جام جهانی نیز پیش رفت اما نتوانست کار خود را تمام کند.

ولید الرکراکی که در عرصه باشگاهی با تیم الوداد کازابلانکا جام لیگ قهرمانان آفریقا را بالای سر برد نیز دیگر گزینه کنفدراسیون فوتبال آفریقا بود. باتوجه به اینکه او سومین قهرمانی قاره‌ای وداد را کسب کرده بود، طرفداران این تیم امید زیادی داشتند تا آرای هیئت داوران را به خود جلب کند.این سه از فهرست ده نفره برترین مربیان آفریقا توانستند به مراسم نهایی راه پیدا کنند و در نهایت سیسه این جایزه را به دست آورد
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: کارلوس کی‌روش
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها