به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۳۴۸۴۲۶

نتایج قرعه‌کشی خودرو چند مرداد اعلام می‌شود؟

گروه اقتصادی: سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: نتایج دومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه یکشنبه ۲ مرداد ماه منتشر خواهد شد.امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: طی سه روز مهلت ثبت‌نام دومین مرحله از فروش خودرو بصورت یکپارچه، بالغ بر شش میلیون و ۵۷ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که نسبت به مرحله اول ۵۰ درصد رشد ثبت‌نام دیده می‌شود؛ نتایج این دوره یکشنبه ۲ مردادماه اعلام خواهد شد.

در این دوره در مجموع شش میلیون و ۵۷ هزار و ۵۵۵ نفر در طرح‌های فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید خودروسازان اعم از نیمه‌دولتی‌ و خصوصی مشارکت و اقدام به ثبت‌نام برای حدود ۷۶ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو کرده‌اند.سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تصریح کرد: نتایج قرعه‌کشی با نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، یکشنبه هفته آینده (۲ مرداد ماه) اعلام خواهد شد. این مدت به سبب تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت نام‌کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجد شرایط بودن در نظر گرفته شده است.

قرعه کشی کوییک و کوییک آر حذف شد
البته بنا بر اعلام حسین کاظمی طرقی معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، همه کسانی که در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو کوییک و کوییک R ثبت نام کرده اند، بدون قرعه کشی به آنها خودرو تعلق می‌گیرد.
منطقی معاون وزیر صنعت نیز در این ارتباط گفته است: تمامی خودروهای سایپا در دور دوم قرعه کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، از روند قرعه کشی خارج شده و امیدوارم تا در دوره های بعدی نیز خودروهای سایر خودروسازان از قرعه کشی خارج شوند.مرحله دوم ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به‌مدت سه روز از ۲۵ تیرماه آغاز و ساعت ۱۷ سه‌شنبه ۲۸ تیرماه به پایان رسید.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها