کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخ نماینده اهواز به حاشیه‌های کنسرت سیروان خسروی:

درباره گرد و غبار حرف بزنید نه حاشیه‌ها

رویداد24 , 31 تير 1401 ساعت 12:50


گروه فرهنگی: روز گذشته سیروان خسروی خواننده پاپ ایرانی در سالن هلال اهواز کنسرت داشت که برگزاری این کنسرت با حواشی متعددی همراه بود. ابتدا فیلمی منتشر شد که افراد لباس شخصی در ورودی محل برگزاری کنسرت بلندگوهای بزرگی را قرار داده بودند و مداحی پخش می‌کردند تا از برگزاری کنسرت جلوگیری و آن را مختل کنند. آنها در بیرون از سالن حتی صدای اذان پخش می‌کردند!

حجت الاسلام کلاه‌کج مدیر کل ارشاد خوزستان در واکنش به این اتفاق گفته«افرادی که تجمع کردند، دلیل مخالفت خود را نوع پوشش و حجاب اعلام کرده بودند.»استانداری اهواز اما لحظاتی پیش اعلام کرد که کرونا و ترافیک دلیل این لغو بوده است. اما توضیح نداده اگر کرونا و ترافیک دلیل لغو کنسرت بوده، چرا به صورت رسمی و توسط نیروی انتظامی از آن ممانعت نشده و کار به لباس شخصی‌ها با اقدام نسنجیده پخش مداحی و اذان مقابل سالن کنسرت انجام شده است! در همین رابطه با مجتبی یوسفی نماینده اهواز در مجلس گفتگو کردیم. پاسخ‌های نماینده اهواز دقیقا مشخص می‌کند که رویکرد مسئولان چگونه است.

*‌ سلام آقای یوسفی، می‌خواستم با شما درباره اتفاق اخیری که در خصوص کنسرت در اهواز رخ داده صحبت کنم.
من تخصصی در این‌باره ندارم و با همکارانم در کمیسیون فرهنگی صحبت کنید. من درباره موضوعی که می‌دانم اطلاع دارم صحبت می‌کنم.

*‌ این اتفاق در حوزه انتخابیه شما رخ داده است، چرا باید با نماینده تهران یا شهر دیگر، درباره اتفاقی که در اهواز رخ داده صحبت کنم؟

شما می‌توانید سوال بپرسید و من هم می‌توانم بگویم صحبت نمی‌کنم.

*‌‌ این اتفاق در اهواز و حوزه انتخابیه شما رخ داده است و طبیعتا باید با نمایندگان استان در این‌باره صحبت کنیم!
شما درباره گرد و غبار، درباره کشاورزی و موضوعات اصلی باید صحبت کنید، نه موضوعات حاشیه‌ای! مردم خوزستان در گرمای ۵۵ درجه، گیر یک کولری هستند که قیمت آن ۵۰ میلیون تومان شده است. چرا درباره این مسائل صحبت نمی‌کنید؟ من نماینده مردم هستم.

*‌ صدها بار درباره مشکلات خوزستان و مردم آن گزارش تهیه کرده‌ایم. الان هم اتفاقی آنجا افتاده که می‌خواهیم درباره آن سوال بپرسیم. شما که می‌گوید نماینده مردم هستید. بخشی از مردم خوزستان می‌خواستند به کنسرت بروند که با مشکل روبرو شدند.
درباره هورالعظیم گزارش تهیه کن، من نماینده مردم هستم و درباره مشکلاتی که دارند صحبت می‌کنم. سوالاتتان زرد است، خداحافظ!


.....


کد مطلب: 348463

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/348463/درباره-گرد-غبار-حرف-بزنید-نه-حاشیه-ها

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir