به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۳۴۸۵۰۹

تولید صنعتی ژاپن در سراشیبی سقوط

تولید صنعتی ژاپن در سراشیبی سقوط
گروه اقتصادی: رشد فعالیت کارخانه‌های ژاپن در جولای به پایین‌ترین حد ۱۰ ماهه کاهش یافت.به گزارش ایسنا، فعالیت‌های تولیدی ژاپن در ماه جولای با کمترین سرعت در ۱۰ ماه گذشته رشد کرد زیرا تولید و سفارش‌های جدید کاهش یافت و این امر برای اقتصادی که در تلاش برای بهبود قانع‌کننده پس از همه‌گیری است، آسیب‌زاست.
 
فعالیت در بخش خدمات نیز با سرعت کمتری گسترش یافت که نشان‌دهنده کاهش تقاضای بیشتر در داخل بود زیرا تضعیف ین هزینه واردات را افزایش داد و نگرانی‌ها را در مورد تاثیری که ممکن است بر اقتصاد داشته باشد، افزایش داد.شاخص مدیران خرید در جولای نسبت به ۵۲.۷ نهایی ماه قبل به ۵۲.۲ تعدیل فصلی کاهش یافت که کندترین رشد را از سپتامبر گذشته نشان می‌دهد.

این رقم با اولین انقباض تولید در پنج ماه گذشته و اولین کاهش در کل سفارشات جدید از سپتامبر گذشته کاهش یافت. سفارشات صادراتی جدید برای پنجمین ماه متوالی کاهش یافت.بر اساس گزارش رویترز، افزایش تولید کمترین میزان ثبت شده از ماه مارس بوده است. شرکت‌ها خاطرنشان کردند که کمبود مواد خام و افزایش هزینه‌های انرژی و دستمزد به طور فزاینده‌ای تولید و ورودی سفارشات جدید را کاهش داده است.اقتصاددانان اظهار کردند: این به طور قابل توجهی در تولیدکنندگان مشهود بود که برای اولین بار در پنج ماه گذشته کاهش سطح تولید را ثبت کردند.
برچسب ها: اقتصاد ژاپن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها