به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۳۴۸۵۲۱

ماجرای سقف قرارداد برای دستیار یحیی

ماجرای سقف قرارداد برای دستیار یحیی
گروه ورزشی: خبرهایی که در مورد سقف رقم قرارداد باشگاه پرسپولیس برای دستیار خارجی مورد نظر گل محمدی منتشر می شود صحت ندارد.طی چند ساعت اخیر خبرهای در فضای مجازی دست به دست می چرخد که باشگاه پرسپولیس به یحیی گل محمدی تاکید کرده برای  جذب کمک مربی خارجی، نهایتا بین 150 تا 200 هزار دلار هزینه خواهد کرد و بیشتر از این پولی پرداخت نخواهد کرد. خبری که به هیچ وجه صحت ندارد و پیگیری های خبرنگار طرفداری از مسئولان و مدیران پرسپولیس حاکی از آن است که درویش برای یحیی سقفی را مشخص نکرده است.

واقعیت این است که مارکت مربیانی که سابقه دستیاری دارند چندان زیاد نیست و باشگاه پرسپولیس نهایتا باپرداخت ارقامی حدود 250 هزار تا نهایت 300 هزا دلار می تواند بهترین نفراتی که مورد نظر سرمربی تیم هستند را به خدمت بگیرد.از این رو اخباری از این دست چندان جدی نیست ضمن این که باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با نفر مورد نظر گل محمدی است و توافقاتی نیز بین طرفین صورت گرفته است.
مرجع : طرفداری
برچسب ها: یحیی گل محمدی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها