به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۳۴۸۵۶۰

ماه عسل خانم و آقای افلک در شهر عشاق

ماه عسل خانم و آقای افلک در شهر عشاق
گروه فرهنگی: جنیفر لوپز و بن افلک در هفته اخیر در حال گذراندن ماه علسلشان در پاریس، شهر عشاق، دیده شده اند، بعد از آنکه هفته گذشته به لاس وگاس پرواز کرده و به طور رسمی ازدواج کردند. ستاره ۵۲ ساله دنیای موسیقی که نام خانوادگی همسر جدیدش را پذیرفته و از این به بعد خانم افلک خواهد بود، با لباسی بلند و سرخ در کنار بن افلک دیده شد، در حالی که با همسر جدید خود برای شام خوردن بیرون آمده بودند. او دست شوهر بازیگر ۴۹ ساله خود را گرفته بود، ستاره هالیوودی که با کت آبی و کراوات طلایی بسیار خوش تیپ به نظر می رسید. همراه این دو می توان دو دختر بن افلک، ویولت ۱۶ ساله و سرافینا ۱۳ ساله را دید که فرزندان او از ازدواجش با جنیفر گارنر هستند.


در تصاویری دیگر می توان بن افلک را دید که سرش را از پنجره اقامتگاه دوران ماه عسلش بیرون کشیده بود و سیگار می کشید. اویل روز گذشته بود که تصاویر ساده تری از این دو در حال خارج شدنشان از خودرو شاسی بلند مشکی شان دیده شد. تصاویر بن و جنیفر در پاریس پس از آن منتشر می شود که مسئول برگزاری مراسم عروسی آن ها در لاس وگاس مدعی شده بود هیچ شکی به عشق این دو نسبت به یکدیگر ندارد. رایان وولف که روز شنبه گذشته مراسم عروسی این دو را انجام داد، در این باره گفته است: «من نزدیک به ۱۰۰۰۰ مراسم عروسی را تاکنون انجام داده ام و تا این لحظه از زندگی ام می توانم حس زوجین را بفهمم. می توانم به طور قطع بگویم که واقعی بود».

وولف همچنین پیش بینی کرده است که رابطه عاشقانه این دو درازمدت خواهد بود: «بعد از دیدن آن ها و عشقی که نسبت به یکدیگر داشتند من ۱۰۰ درصد مطمئنم که با هم خواهند ماند. آن ها موفق خواهند شد. فکر می کنم که آن ها نیمه گمشده یکدیگر را پیدا کرده اند. جداً باور دارم که آن ها برای یکدیگر ساخته شده اند. می توانید عشقی که به یکدیگر دارند را ببینید. آن ها قطعاً به شکلی واقعی به یکدیگر اهمیت داده و عاشق هم هستند». همچنین وولف در مورد عروسی این دو در کلیسایی کوچک در لاس وگاس گفته است: «احساسی بود، لحظه احساسی بود که این دو با هم داشتند. به طور قطع واقعی و مشهود بود».

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها