به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۳۴۸۵۸۸

رالی صعودی بیت کوین پایدار نبود

رالی صعودی بیت کوین پایدار نبود
گروه اقتصادی: نمودار بیت کوین در چند وقت اخیر سرمایه‌گذاران را از شروع یک رالی صعودی متعجب کرد. غالب کاربران این حوزه تصور می کردند که تا چند هفته آینده این رمزارز نمی‌تواند کانال رنج خود را بشکند اما این ارز دیجیتال تا محدوده ۲۴ هزار دلار افزایش قیمت را تجربه کرد. اما درنهایت این روند صعودی پایدار نبود و هم‌اکنون نمودار قیمتی در حال اصلاح است.در حال حاضر نمودار بیت کوین در محدوده حمایتی قرار دارد و در صورت شکسته شدن سطح حمایتی ۲۲ هزار و ۵۰۰ دلار امکان کاهش مجدد قیمت تا ۲۱ هزار و ۶۰۰ و پس از آن ۱۹ هزار و ۷۵۰ دلار وجود دارد.

اکنون قیمت بیت کوین در محدوده ۲۲ هزار و ۸۵۰ دلار قرار دارد. از دیروز این ارز دیجیتال تا کنون نوسان چشمگیری را تجربه کرد. نمودار قیمتی این ارز دیجیتال از محدوده ۲۲ هزار و ۹۰۰ دلار کار خود را استارت زد و تا ۲۳ هزار و ۷۵۰ دلار پیش رفت. پس از آن تا ۲۲ هزار و ۵۰۰ دلار کاهش یافت و دوباره به محدوده ۲۲ هزار و ۸۰۰ دلار رسید.
درباره سایر ارزهای دیجیتال می‌توان ادعا کرد تا حدودی توانسته‌اند وارد فاز صعودی و پس از آن وارد کانال رنج شوند.

اتریوم
بر خلاف روند بیت کوین در چند روز اخیر اتریوم توانست از محدوده ۱۰۰۰ دلار تا ۱۶۵۰ دلار پیش رود. این افزایش قیمت ۶۵۰ دلاری در حدود ۹ روز اتفاق افتاد. از دو روز پیش تا کنون افزایش قیمت در حدود ۱۰۶ واحد قیمتی بود. این ارز دیجیتال اکنون در حمایت ۱۵۰۰ دلار قرار دارد و مقاومت پیش روی آن ۱۷۰۰ دلار است.

ریپل
این ارز دیجیتال نیز از ۳۰ سنت شروع به افزایش قیمت تا ۳۸ سنت کرد و پس از آن مجددا تا ۳۵ سنت وارد فاز اصلاحی شد. هم‌اکنون قیمت این کریپتوکارنسی در محدوده حمایتی قرار دارد و ۳۸ سنت حمایت پیش روی آن است.

تاثیر بالای اخبار در بازار بیت کوین کریپتوکارنسی
بررسی روند بازار نشان می‌دهد اخبار تاثیر بسزایی در روند قیمتی ارزهای دیجیتال ازجمله بیت کوین دارند.
در اخبار این هفته شاهد ممنوعیت پرداخت‌های رمزارزی در روسیه توسط پوتین بودیم. سایر اخبار از جمله فروش ۳.۳ میلیون دلاری یک کریپتوپانک، ارائه خدمات توکن‌سازی در هلدینگ بزرگی در برزیل، ارائه خدمات قایقرانی به دارندگان شیبا و دوج، سوزاندن ۱۴۰ میلیون شیبا اینو با وارد کردن آن‌ها به کیف پول‌های مرده نیز بر بازار کریپتو تاثیر قابل توجهی داشتند.
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: بیت کوین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها