به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۳۴۸۶۰۸

دهباشی به شش ماه زندان محکوم شد

دهباشی به شش ماه زندان محکوم شد
 گروه سیاسی: حسین دهباشی، فعال رسانه‌ای، می‌گوید که به‌رغم صدور حکم «منع تعقیب» توسط دادسرای فرهنگ و رسانه در پرونده شکایت از جانب بیت امام خمینی، دادگاه دیگری او را به «شش ماه حبس تعزیری» محکوم کرده است.
 دهباشی با اعلام این خبر در توئیتی صدور این حکم را «اقدامی عجیب» از سوی شعبه ۱۰۶۰ دادگاه کیفری که مختص رسیدگی به جرایم کارکنان دولت است، توصیف کرد.
پس از توییت اینجانب درباره نحوه درگذشت یادگار امام و علیرغم صدور منع تعقیب از سوی بازپرسان شریف دو دادسرای فرهنگ و رسانه و جرایم رایانه‌ای و تاییدقطعی و نهایی و ختم پرونده توسط قاضی شجاع شعبه ۱۰۶۰ دادگاه کیفری -در اقدامی عجیب- دادگاه دیگری این‌جانب را به ۶ماه حبس تعزیری محکوم کرد
شکایت بیت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی از حسین دهباشی پس از آن صورت گرفت که این فعال رسانه‌ای بهمن‌ماه پارسال در صفحه شخصی خود عکس ورود امام خمینی به ایران را منتشر کرد و به شرح چگونگی درگذشت اطرافیان ایشان پرداخت.

 
برچسب ها: حسین دهباشی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها