به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۳۴۸۶۹۱

شركت اسرائیل در ۱۰ رزمایش نظامی منطقه

شركت اسرائیل در  ۱۰ رزمایش نظامی منطقه
گروه بین الملل: وزیر جنگ اسرائیل اعلام كرد از زمان امضای توافقنامه‌های "ابراهیم" اسرائیل  در  دستکم ۱۰ رزمایش نظامی با کشورهای منطقه شرکت داشته است.
 بنی گانتس،‌ گفت: در این مدت اسرائیل در ده‌ها نشست و گفتگو حول مسائل مختلف و مهم امنیتی از جمله آزادی دریانوردی، تجارت و مسائل مرتبط با فضای هوایی با کشورهای منطقه شرکت داشته است.
وی  تصریح کرد که آمریکایی‌ها در حال گسترش و تعمیق روابط خود با کشورهای منطقه‌ به ویژه در زمینه امنیتی هستند و آنچه را که "مهندسی منطقه‌ای" می‌نامیم در حال شکل‌دهی هستند. این طرح آمریکا با انتقال اسرائیل به سنتکام (فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا) تکمیل خواهد شد.
گانتس افزود: می‌توانم به شما بگویم اسرائیل در چندین مانور و رزمایش نظامی با کشورهای منطقه که اکثرشان تحت فرماندهی سنتکام بود، شرکت داشت.
وزیر جنگ اسرائیل عنوان داشت که آمریکا وظیفه هماهنگی بین کشورها را برعهده دارد. یکی از این راه‌ها این است که آمریکا بوسیله کمک به کشورهای دیگر در برگزاری رزمایش‌ها و مانورهای نظامی سعی در هماهنگی میان آنها دارد.
 گانتس افزود:خوشحالم در منطقه رهبرانی وجود دارند که فرصت‌های پیش‌رو را برای حفظ امنیت منطقه‌ای، آزادی دریانوردی و اقتصاد درک‌ می‌کنند".


 
برچسب ها: اسرائیل
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها