به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۳۴۸۷۰۴

ضربه کاری به چلسی؛ توافق بارسا با ستاره فرانسوی

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد که تلاش‌های بارسلونا برای جذب ژول کونده، مدافع سویا، نتیجه داده است.
ضربه کاری به چلسی؛ توافق بارسا با ستاره فرانسوی
بارسلونا از چند هفته قبل در حال بررسی شرایط ژول کونده و مذاکره با باشگاه سویا برای جذب این بازیکن بود. 
چلسی که دو بازیکن اصلی خط دفاعی خودش را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از دست داده به دنبال جذب مدافعانی برای تقویت تیمش در فصل آینده است و این بازیکن سویا را به عنوان گزینه اصلی در نظر داشت. 
در حالی که روز گذشته خوان لاپورتا در لاس وگاس در پاسخ به یکی از هواداران بارسا درباره احتمال جذب کونده گفته بود که او در آستانه پیوستن به چلسی قرار دارد اما حالا به نظر می‌رسد که ورق برای این باشگاه برگشته است. 
جرارد رومرو، خبرنگار اسپانیایی، مدعی شده که بارسلونا برای به خدمت گرفتن کونده به توافق نهایی رسیده و آنها حالا آماده هستند تا قراردادی را با این بازیکن فرانسوی به امضا برسانند. 

این در حالی است که پیش از این گفته شده بود چلسی مبلغ قابل توجه 55 میلیون پوند را برای جذب این بازیکن پیشنهاد کرده و سویا باور نداشت که بارسا بتواند با این پیشنهاد رقابت کند اما حالا به نظر می‌رسد که قرارداد مالی جدید این باشگاه برای دریافت مبلغ اضافه از شرکت سیکس استریت شرایط را برای آنها تغییر داده است. 
از سوی دیگر، کونده نیز شخصا ترجیح می‌داد که به حضورش در اسپانیا ادامه دهد و به جای انتقال به استمفوردبریج، با پیراهن بارسلونا در زمین حاضر شود. 
این اتفاق می‌تواند ضربه بسیار مهمی به برنامه‌های نقل و انتقالاتی چلسی باشد که تا به حال چندان موفقیت‌آمیز نبوده و شرایط را برای مدیران این باشگاه دشوار کند.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها