به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۳۴۸۷۳۷

پیش‌بینی سیلاب‌های سهمگین در برخی استان‌ها

پیش‌بینی سیلاب‌های سهمگین در برخی استان‌ها
گروه جامعه: رئیس مرکز ملی پایش، پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی از تشدید فعالیت سامانه بارشی مونسون در جنوب کشور خبر داد.صادق ضیائیان  با اشاره به پیش‌بینی سیلاب‌های سهمگین در برخی مناطق کشور، اظهار کرد: از روز دوشنبه ۳ مرداد فعالیت سامانه بارشی مونسون در جنوب کشور تشدید می‌شود و به تبع آن برای استان سیستان و بلوچستان هشدار سطح زرد در خصوص وقوع سیلاب را صادر کرده‌ایم.
وی ادامه داد: از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه (۴ تا ۶ مرداد) فعالیت سامانه بارشی گسترده‌تر شده و پهنه وسیع‌تری را در بر می‌گیرد.

وی افزود: بر این اساس استان‌های کرمان، فارس، بخش‌های جنوبی استان بوشهر و حتی استان یزد نیز درگیر بارش‌های سیل‌آسا خواهند شد.رئیس مرکز ملی پایش، پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی بیان کرد: عمده خطر این بارش‌ها برای استان‌های کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان و هرمزگان است.ضیائیان یادآور شد: هشدارها و توصیه‌های لازم در خصوص وقوع سیلاب را به دستگاه‌های و ارگان‌های دولتی داده‌ایم.
برچسب ها: هواشناسی سیل
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها