به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۳۴۸۷۵۴
تا پایان انتقالات چیزی مشخص نیست

حرف های مبهم گالتیه در مورد آینده نیمار در PSG

گروه ورزشی: کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی حاضر نشد آینده نیمار در تیمش را تضمین کند.
حرف های مبهم گالتیه در مورد آینده نیمار در PSG
پاری‌سن‌ژرمن بعدازظهر امروز در دیداری دوستانه در شهر سایتامای ژاپن به مصاف اواراوا رِدز رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه 3-0 به برتری برسد. پابلو سارابیا در دقیقه 16، کیلیان امباپه در دقیقه 35 و آرناد کالیموندو در دقیقه 76 برای تیم تحت‌هدایت کریستوف گالتیه گلزنی کردند.
سرمربی پی اس جی در نشست خبری پس از بازی حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

آینده کالیموندو
"کالی فصل بسیار خوبی را با لانس پشت سر گذاشت و می دانم که تیم های زیادی در فرانسه و خارج از کشور خواهان او هستند. از عملکرد او در تمرینات و بازی امروز راضی هستم ولی مطلعم که دوست دارد بیش از اینها بازی کند. در مورد آینده او هم باید صلاح بازیکن در نظر گرفته شود و هم باشگاه. ببینیم چه خواهد شد.»


کیلور ناواس، ذخیره دوناروما
کیلور مهارهای مهم و تعیین کننده ای داشت و خیلی خوب کارکرد اما من در ابتدای کار موضعم با دروازه بان ها را کاملا روشن مطرح کردم. اینجا در دروازه سیستم چرخشی ندارم و یکی دروازه بان شماره یک است. کیلور می داند که از او چه انتظاری دارم. او در تیم من گلر شماره 2 است. هرچند از این وضعیت راضی نیست ولی برای پی اس جی داشتن دو دروازه بان بزرگ اهمیت بالایی دارد.

کیلیان امباپه
از داشتن کیلیان بسیار راضی و خوشحالم. او در تمرینات حضوری فعال دارد و مثل باقی هم تیمی هایش شاد و سرحال است. کیلیان بازیکنی جاه طلب است و از اینکه فصل قبل نتوانست فاتح لیگ قهرمانان شود، حس سرخوردگی دارد. همین انگیزه او را بالاتر می برد.

آینده نیمار
نیمار از شروع تمرینات پیش فصل جدی و با انگیزه کار کرده و فکر می کنم خوشحال است و کاملا روی فرم قرار دارد. در نشست خبری قبلی در مورد وضعیت نیمار صحبت کردم ولی تا پایان نقل و انتقالات تابستانی نمی دانم چه رخ خواهد داد. یک روز می گویند می رود یک روز می گویند می ماند. مشخصا در این مورد با نیمار حرف نزده ام ولی او را خوشحال می بینم و فکر نمی کنم شایعات او را آزار بدهند.»
برچسب ها: نيمار پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها