به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۳۴۸۷۶۱
ستاره جوان بالاسر همه غول‌های دنیا

سند ادعای بزرگ در مورد امین اسماعیل‌نژاد

گروه ورزشی: احتمالاً ستاره جوان تیم ملی والیبال ایران بهترین یادگاری و خاطره ما از رقابت‌های VNL2022 بود.
سند ادعای بزرگ در مورد امین اسماعیل‌نژاد
بامداد جمعه رقابت‌های لیگ ملت‌ها با تمام فراز و نشیب و سختی‌های خود برای تیم ملی والیبال ایران به پایان رسید. جایی که شاگردان بهروز عطایی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ ملت‌ها مقابل تیم قدرتمند لهستان قرار گرفتند و در نهایت کار را با نتیجه 3-2 واگذار کردند.
ملی‌پوشان جوان ایران پیش از این در مرحله گروهی مقابل ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه گدانسک موفق به شکست تیم اول رنکینگ جهانی شده بودند. شاگردان بهروز عطایی می‌توانستند یک‌بار دیگر این کار بزرگ را تکرار کنند اما در ست پنجم مرحله یک‌چهارم نهایی، لهستان بود که شرایط را به سود خود رقم زد و به جمع چهار تیم پایانی لیگ ملت‌ها صعود کرد.
تورنمنت لیگ ملت‌ها برای ایران خیلی سخت و عجیب و غریب شروع شد اما هرچه که مسابقات جلو رفت؛ اتفاقات جذاب و امیدوار کننده‌تری برای شاگردان بهروز عطایی رخ داد. با وجود تمام این شیرینی‌ها، ظهور یک ستاره یا بهتر بگویم فوق ستاره در ترکیب تیم ملی، جذاب‌ترین یادگاری ما از VNL2022 بود.
امین اسماعیل‌نژاد از همان هفته اول جای صابر کاظمی را در ترکیب شروع کننده ایران گرفت و در ادامه به یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان ما تبدیل شد. این ستاره ۲۶ ساله در اکثر قریب به اتفاق مسابقات دور گروهی امتیازآورترین بازیکن ایران بود و در نهایت دومین بازیکن مسابقات از حیث کسب امتیاز تا پایان این مرحله لقب گرفت.
ستاره جذاب والیبال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی نیز خیره کننده ظاهر شد و 22 امتیاز برای تیم ملی کسب کرد. حالا فدراسیون جهانی والیبال آمار امتیازآورترین بازیکنان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ ملت‌ها را منتشر کرده که امین اسماعیل‌نژاد بالاتر از همه فوق ستاره‌های دنیا با کسب ۲۲ امتیاز در صدر این جدول قرار دارد.
در حقیقت امین بالاتر از ستاره تیم ملی هلند یعنی جونیور تواینسترا، ژان پاتری پشت خط زن فرانسه، یواندی لئال دریافت‌کننده قدرتی برزیل و دیگر ستاره‌های حاضر در این مرحله قرار گرفته است تا مشخص شود که حرف ویتال هینن که گفته بود او بهترین بازیکن VNL است با سند به اثبات برسد.
برچسب ها: والیبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها