به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۳۴۸۸۲۱

رای پرونده جنجالی ویلموتس صادر شد

رای پرونده جنجالی ویلموتس صادر شد
گروه ورزشی:رئیس سابق دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: رای پرونده ویلموتس صادر شد و باید مبلغی در حدود ۳ میلیون یورو به این مربی بدهیم.به گزارش مهر، صفی الله فغانپور درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت مارک ویلموتس و اقدام ایران برای تجدیدنظر در این رأی گفت: در کمیته انضباطی فیفا محکوم به پرداخت ۶ میلیون یورو شدیم. اینجا نگرانی زیادی ایجاد شده بود و همه فکر می‌کردند در دادگاه عالی ورزش (کاس) هم محکوم بشویم اما موفقیت بزرگی حاصل شد. تنها پرونده‌ای که در طول این سال‌ها موفق شدیم، همین پرونده ویلموتس است که در کاس بوده و رأی شکسته شده است.
 
وی درباره اینکه گفته می‌شود ممکن بوده مبلغ شکایت ویلموتس از ایران به حدود ۱۲ میلیون یورو برسد، یادآور شد: اصل شکایت مبلغی بالاتر از ۶ میلیون یورو بود که به علاوه پنج درصد و تأخیر در مجموع می‌شد ۱۲ میلیون یورو. الان دادگاه عالی ورزش پرونده را نقض و تبدیل به کمتر از ۳ میلیون یورو کرده است.

رئیس سابق دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال این اتفاق را موفقیت بزرگی برای فدراسیون دانست و در اظهاراتی عجیب‌تر گفت: الان باید مبلغی را پرداخت کنیم که خیلی قابل توجه نیست!فغانپور که با برنامه «سلام صبح بخیر» گفتگو می‌کرد، در پایان درباره اینکه آیا این رأی ویلموتس قطعی و رسمی است؟ تاکید کرد: بله رأی صادر شد. احتمالاً همین هفته اعلام می‌شود و «گراندز» رأی می‌آید. این حرفی که زدم قطعی است. باید موفقیتی که در دادگاه عالی ورزش کسب کردیم را تبریک بگویم!

مارک ویلموتس در سال ۱۳۹۸ به جای کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران شد. او در مدت کمتر از ۶ ماه سرمربی ایران بود و قبل از کسب دو باخت مقابل بحرین و عراق مبلغ ۲ میلیون یورو از فدراسیون فوتبال دریافت کرد. با استناد به صحبت‌های فغانپور، ویلموتس در مدت زمان کوتاهش در تیم ملی حداقل ۵ میلیون یورو از ایران به دست آورده است!
برچسب ها: مارک ویلموتس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها