به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۳۴۸۹۴۳

هواداران شکیرا از خجالت پیکه درآمدند

هواداران شکیرا از خجالت پیکه درآمدند
گروه ورزشی:بارسلونا در لاس‌وگاس به مصاف رئال مادرید رفت و این تیم را شکست داد، اما پیکه شب سختی را گذراند.جرارد پیکه، مدافع بارسلونا در ال‌کلاسیکوی لاس‌وگاس توسط هواداران هو شد و هر بار که توپ را لمس می‌کرد، شعارهای «شکیرا، شکیرا» از سوی هواداران شنیده می‌شد.
 
بارسلونا در این دیدار که هواداران شکیرا هم در آن حضور داشتند، مادرید را ۱-۰ شکست داد. رافینیا تک گل بازی را به ثمر رساند، اما هو شدن پیکه به خاطر ماجراهایش با شکیرا نقطه اوج این بازی بود.پیکه در نیمه دوم به میدان رفت و به محض اینکه پایش به توپ خورد، هواداران شروع کردند به هو کردن و فریاد زدن. برخی از هواداران نام شکیرا را فریاد زدند و فوتبالیست اسپانیایی سعی کرد توجهی نشان ندهد.

چرا پیکه هو شد؟ تابستان امسال ماجرای خیانت پیکه به شکیرا (خواننده مشهور کلمبیایی) مثل بمب ترکید و این زوج از هم جدا شدند. شکیرا هواداران بی‌شماری در سراسر جهان دارد و لاس‌وگاس هم از این قاعده مستثنی نیست. این زوج دو فرزند دارند و از زمان دیدار در جام‌جهانی ۲۰۱۰ در آفریقای جنوبی با هم بوده‌اند. گفته می‌شود که آنها به تازگی به خاطر فرزندانشان، خانوادگی به تعطیلات رفتند.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: شكیرا پیکه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها