به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۳۴۸۹۵۹

عاقبت دست ندادن با سفیر اسرائیل

عاقبت دست ندادن با سفیر اسرائیل
گروه بین الملل: پادشاه بحرین یک مقام دولتی این کشور را به دلیل «دست ندادن با سفیر اسرائیل» در منامه، از سمتش برکنار کرده است.
 می بنت محمد آل خلیفه، رئیس سازمان فرهنگ و آثار باستانی بحرین، ماه گذشته در جریان مراسم یادبود پدرِ استیون بوندی، سفیر آمریکا در منامه، از دست دادن با ایتان نائه، سفیر اسرائیل در بحرین، خودداری کرده است.
همچنین گفته می‌شود، می بنت محمد آل خلیفه به محض اطلاع از حضور ایتان نائه در مراسم یابود پدر استیون بوندی این مراسم را ترک کرد و از سفارت آمریکا خواست که هیچ تصویری از حضور وی در این مراسم منتشر نکند.می بنت محمد پیش از این وزیر فرهنگ بحرین بود و در فهرستی که توسط فوربس خاورمیانه تهیه شده بود، به عنوان ششمین زن قدرتمند عرب در سال ۲۰۱۴ معرفی شد.
 حکم جانشین می بنت محمد به عنوان رئیس جدید سازمان فرهنگ و آثار باستانی بحرین در همان روزی صادر شده است که نخست وزیر اسرائیل با ولیعهد بحرین تلفنی صحبت کرده است.

 
برچسب ها: اسرائیل
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها