به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : ۳۴۸۹۷۸

اشتری حکم دادگاه خود را منتشر کرد

گروه سیاسی: وحید اشتری بعد از انتشار خبر شکایت و تشکیل دادگاه خود، متن حکمش را با توصیه‌هایی به «حزب‌الهی‌ها» منتشر کرد. 
اشتری حکم دادگاه خود را منتشر کرد
این فعال اصولگرای عدالتخواه با انتشار حکم خود نوشت، بچه حزب‌اللهی‌ها را خطاب قرار داد و نوشت: «بچه حزب اللهی‌ها مهم‌اند ازینجهت که در طول زندگی بعنوان متهم شاید خیلی پای‌شان به دادسرا و دادگاه و پاسگاه و نهادهای امنیتی باز نشود و دقیقا نفهمند مردم، یا یک فعال کارگری یا یک معلم چه می‌کشند و باطن نظام دینی، ۴۳ سال بعد از انقلاب را ندیده باشند.» مشروح نوشته‌ها و متن حکم او را بخوانید:
امروز حکم دادگاه را کامل منتشر می‌کنم تا وکلا، کارشناسان حقوقی، اساتید دانشگاه، فعالان رسانه‌ و کاربران فضای مجازی بخوانند و نظر بدهند. پیش از انتشار این ویدئو را ضبط کردم که یک دعوت ویژه بکنم از بچه حزب اللهی ها که بعنوان مخاطب خاص با دقت بیشتری وقت بگذارند و حکم را بخوانند.‌ بچه حزب اللهی‌ها مهم‌اند از این جهت که در طول زندگی بعنوان متهم شاید خیلی پای‌شان به دادسرا و دادگاه و پاسگاه و نهادهای امنیتی باز نشود و دقیقا نفهمند مردم، یا یک فعال کارگری یا یک معلم چه می‌کشند و باطن نظام دینی، ۴۳ سال بعد از انقلاب را ندیده باشند. من برایم اینها خیلی مهم‌اند.  می‌دانم که بعد از خواندن این حکم ممکن است اصلا نفهمید اتهام چیست و جرم چه بوده است؟ این اصلا حکم نیست و یک سرمقاله سیاسی است. ولی اگر مثلا دغدغه‌مندید که با افزایش ون ظاهر نظام را دینی‌تر کنید خوبست ببینید دین در باطن نظام و در دستگاه قضا و نهادهای امنیتی چقدر ساری و جاری است. من به بچه حزب اللهی‌هایی که هنوز پاکباخته‌اند و کاسب نشده‌اند و صرفا بخاطر تعلقات‌ از همه چیز دفاع می‌کنند خیلی امیدوارم. فکر می‌کنم شماها اگر خیلی دقیق بفهمید بزرگواران زیر این لحافی که به اسم اسلام و مقدسات و شهدا روی خودشان کشیده‌اند چه‌ها که نمی‌کنند وضعیت اینطور نمی‌ماند. در پایان مجددا دعوت می‌کنم از کارشناسان حقوقی، وکلا و فعالان رسانه که وقت بگذارند این بیانیه سیاسی و ادبیات و استنادات و الفاظ اش را تحلیل کنند. مجسمه سخنرانی‌های مقامات کشور در رابطه با حمایت از افشاگری فساد، سوت زنی و امثالهم الآن لخت و عور در برابر دیدگان مان است.




برچسب ها: وحید اشتری

الف.ميم
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۱۹:۵۳
.......الله اعلم (391207)
چیچک
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۲۱:۱۷
چیچکی خسته دلم.آخرش چی شد؟نمیشه خلاصه حکمشو بگید؟خیلی طولانیه آخه. (391210)
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۲۲:۵۵
یکبار کارم به دادگاه و قاضی افتاد ............ (391213)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۰۷:۵۹
بهرام که گور می گرفتی همه عمر
دیدی که چگونه گور بهرام گرفت (391216)
۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۰۹:۲۴
وقتی تهمت میزنی فکر امروزش را هم باید میکردی
جیک جیک مستانت بود فکر زمستانت نبود؟
به اسم آزادی و عدالت خواهی هر تهمتی بزنی و توقع برخورد هم نداشته باشی؟! (391226)
۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۳:۳۵
تهمت یا افشای حقیقت ؟؟؟؟؟؟؟ (391238)
۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۶:۰۸
کدام تهمت بنده خدا همه عالم فساد اینها را می دانند نیاز به افشاگری نیست (391248)
۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۷:۰۰
تا ... مثل شما تو این مملکت باشند هیچی درست نمیشه.
اخه ... کدوم اکاذیب آیا برای تهیه سیسمونی نوه آقای قالیباف رفتن ترکیه یا خیر ؟ اگر بله که دیگر این اکاذیب نیست . بنده خدا را برای این حرفش میخوان 2 سال زندانی کنند .
اصلا معنای گردش آزاد اطلاعات و آزادی رسانه ها رو هم فهمیدیم
مردم ایران همه ترسو هستن من جمله خودم این مملکت درست بشو نیست یک مشت ... دارند حکومت میکنند هر کسی هم علیهشون اقدامی کنه سریع اعدام و زندان هزار تا چیزه دیگه
.... (391251)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها