به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۳۴۸۹۸۰

محتشمی‌پور: آغاز روزه‌داری اعتراضی تاجزاده

محتشمی‌پور: آغاز روزه‌داری اعتراضی تاجزاده
کروه سیاسی: فخرالسادات محتشمی‌پور در باره تداوم بازداشت همسرش مصطفی تاجزاده در متنی نوشت:
اطلاع رسانی محضر مبارک ملت شریف ایران
سلام خدمت ملت شریف ایران
نکته مهمی در تنها تماس تلفنی همسرجان طی این ۱۷روز( عصرروز دوشنبه، عید غدیر) بود که تأکید داشتند تا شنبه صبر می کنم و اگر بازداشت موقت و نگهداری در سلول انفرادی دوالف سپاه ادامه داشت "روزه داری اعتراضی" ام را شروع می‌کنم. ایشان گفت: من نباید بلاتکلیف در انفرادی دو الف باشم و البته انتظار تن دادنم به بازجویی را هم نباید داشته باشند و در هیچ دادگاهی هم تا وقتی به شکایتم از احمد جنتی رسیدگی نشود، شرکت نخواهم کرد.
با توجه به این که بازپرس شعبه ۲ دادسرای اوین روز گذشته وکالتنامه وکلای تعیینی همسرجان را نپذیرفته و امکان ملاقات باایشان مهیا نشده و از طرف دیگر آقایانی که تماس تلفنی ما را برقرار کردند ظاهرا اعتنایی به اهمیت این امر و سلامت این آزاده دربند نداشته اند که هیچ تماسی با من نگرفته ‌و مارا از وضعیت ایشان مطلع نکرده اند؟! طبیعی است که نگران سلامت همسرم باشیم. خصوصا با توجه به بیماری هایی که برخی از آن ها محصول زندان انفرادی ۷ ساله و روزه داری اعتراضی بیش از ۵ سال اوست.
همسرم در همان تماس تلفنی کوتاه به من گفت که قرار است به مادر تلفن زده ایشان را از نگرانی درآورد اما متاسفانه هیچگونه تماسی نه با ایشان و نه با فرزندانمان برقرار نشده است. همچنین ایشان از من خواست برایش کتاب ببرم که باز هم هیچ ارتباطی برای انجام این خواسته با من گرفته نشده است.
و اما دوکلمه حرف حساب با آمرین و‌عاملین بازداشت همسرجان:
معنی ندارد یک منتقد مصلح در حبس باشد چه رسد به نگهداری در سلول انفرادی با محرومیت از حقوق اولیه!
طبیعی است که ما دادخواهی کنیم و انتظار پاسخگویی داشته باشیم از کسی که اختیارات مطلق دارد و به همان نسبت مسئول است و باید پاسخگو باشد.
پرونده سازی برای تاجزاده و اتهام زدن به او به جرم پشتیبانی از اعتراضات و مطالبات مردمی که به واقع مصداق امربه معروف و‌نهی از منکر حکام است، دهن کجی و نوعی مقابله با مردم است.
اینک سوال من این است:
هدف شما از بازداشت تاجزاده چه بود؟ 
قصد ارعاب او را داشتید؟ یا هدفتان ارعاب خانواده و بستگان و دلبستگان و همفکران و همکارانش بود؟ 
اگر هدفتان این بوده آیا اکنون احساس موفقیت و ظفرمندی دارید؟!
یا قصد بستن زبان منتقد و خاموش کردنش  را داشتید؟ ودر اینصورت آیا فکر می کنید موفق شده اید؟
۷ سال انفرادی با انواع محرومیت ها و محدودیت ها که برای خود و خانواده اش ایجاد کردید شما را به هدفتان رساند که آزموده را دوباره می آزمایید؟!
واقعا فکر می کنید اراده مافوق اراده بشر دارید و خود را بالاتر از پیامبر و ائمه می دانید که با وجود عصمتشان نقدپذیر و برای آرای مخالف خود احترام قائل بودند و خود را به اجرای خواست عموم ملزم می کردند. شما که باید بانمونه های تاریخی این گزاره بیش از ما آشنا باشید.
شما که سید مصطفی تاجزاده را مهره سوخته و بی اثر ارزیابی و معرفی می کنید چگونه صدای مخالفش را تاب نیاورده برخلاف سنت نبوی و سیره علوی او را به بند کشیدید آن هم با لشکرکشی و یورش شبانه در ایام تعطیل؟!
می دانم این سوالات تنها متعلق به من نیست پس خود را برای پاسخگویی به مردم آماده کنید! با آرزوی استقرار عدالت جهانی و‌ پایان شر و بلا و ستم از همه عالم
فخرالسادات محتشمی‌پور 
همسر آزاده دربند سید مصطفی تاجزاده

۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۰۹:۰۶
تاجزاده تنها نیست 80 درصد ایران است (391222)
۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۰۹:۱۴
شما همه نان فامیل بودن تان با پسر عموجان تان را میخورید که وقتی وزیر بود و مردم و حتی امام خمینی در جنگ شهرها زیر موشک های صدام بودند برایش پناهگاه اختصاصی ساختند بعد از ساخت به رنگ کاشی های آن پناهگاه گیر داده بود.حالا دیگر دست تان به آن ریخت و پاش ها نمیرسد جیغ بنفش میزند (391223)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها