به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۳۴۹۰۱۶

وضعیت هوای پایتخت «قهوه‌ای» شد

وضعیت هوای پایتخت «قهوه‌ای» شد
گروه جامعه: سیزدهمین جلسه کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط شامگاه یکشنبه ۲ مرداد برگزار شد.عابد ملکی معاون عمرانی استانداری تهران در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اظهار کرد: با توجه به کاهش کیفیت هوا و بررسی مدل‌های گرد و غبار و تصاویر ماهواره‌ای مقرر شد برای روز دوشنبه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای ارائه خدمات به مردم در حال آماده باش باشند.

وی گفت: خودداری گروه‌های حساس، سالمندان، بیماران قلبی، عروقی، ریوی و تنفسی و کودکان از تردد و فعالیت در فضای باز، خودداری از فعالیت‌های ورزشی در فضای باز و جانمایی پایگاه‌های سیار فوریت‌های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در مناطق شلوغ، متراکم و پرتردد شهر از دیگر مصوبات این جلسه بود.

معاون عمرانی استانداری تهران ضمن اشاره به اینکه اطلاع رسانی توصیه‌ها و رعایت نکات بهداشتی توسط رسانه‌ها ضرورت دارد، ادامه داد: استفاده از ماسک‌های مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط آحاد مردم و به ویژه شاغلین پلیس راهور و شهرداری‌ها و ... که بیشترین مواجهه با آلودگی هوا و حضور در فضای باز دارند، ضرورت دارد.در حال حاضر شاخص آلودگی هوای استان تهران عدد ۳۲۷ یعنی در وضعیت خطرناک است.
برچسب ها: آلودگی هوا تهران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها