به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۳۴۹۱۲۱

بهنام محمودی:والیبال به سیاسی‌کاری نیاز ندارد

بهنام محمودی:والیبال به سیاسی‌کاری نیاز ندارد
گروه ورزشی: بهنام محمودی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های والیبال بیان کرد: والیبال برای پیشرفت نیاز به همدلی، اتحاد، کار تخصصی و کارشناسی دارد. دیگر نیاز به سیاسی‌کاری نداریم بلکه به این نیاز است که جوانان و کارشناسان متخصص کار را در دست بگیرند.به گزارش ایسنا، لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ با قهرمانی فرانسه به پایان رسید. در رده‌بندی نهایی این مسابقات تیم ملی ایران در جایگاه هفتم قرار گرفت.
 
بهنام محمودی در گفت‌وگو با ایسنا به عملکرد تیم ملی در مسابقات اشاره و بیان کرد: تیم ملی ما به جز هفته اول عملکرد خوبی داشت و روز به روز بهتر شد. اعتماد به نفس و توانایی بازیکنان بروز کرد و عملکرد خوبی داشتند. مربی ایرانی هم باعث افتخار بود. چند سال است که می‌گویم باید به مربیان ایرانی اهمیت بدهیم. عطایی، طلوع‌کیان و جزیده به نمایندگی از مربیان خوب ایرانی انتخاب شدند و خوشبختانه عملکرد خوبی هم داشتند.

او افزود: برخی چهره‌ها مثل اسماعیل‌نژاد که تجربه حضور در لیگ ملت‌ها را نداشتند، بسیار خوب کار کردند و فوق‌العاده ظاهر شدند. این نشان می‌دهد اگر اطلاعات کافی از بازیکنان داشته باشیم و توان فنی آن‌ها را در لیگ رصد کنیم، می‌توانیم روی این بازیکنان حساب و در تورنمنت‌های مختلف از آنان استفاده کنیم و دیگر به صورت فرسایشی بازیکنان بزرگ را به کار نگیریم که اذیت شوند.

محمودی در ادامه بیان کرد: با یک برنامه ریزی دقیق، کارشناسی و حرفه‌ای می‌توانیم جایگاه خود را بین هشت تیم المپیک ۲۰۲۴ تثبیت کنیم و در ۲۰۲۸ با برنامه‌ریزی، تجزیه و تحلیل، پشتوانه‌سازی و آموزش مربیان جزو چهار تیم قرار بگیریم. این نیاز به همدلی، اتحاد، کار تخصصی و کارشناسی دارد. دیگر نیاز به سیاسی‌کاری نداریم بلکه به این نیاز است که جوانان و کارشناسان متخصص کار را در دست بگیرند.

او نقطه قوت تیم ایران در لیگ ملت‌ها را انگیزه بازیکنان و کادر فنی تیم دانست و گفت: همه بازیکنان ما خوب کار کردند و عملکرد خوبی داشتند. مردم هم از نتایج رضایت دارند.این کارشناس والیبال در پایان گفت: از بازیکنان تیم ملی تشکر می‌کنم که جنگیدند و مردم راضی هستند. نیاز است که بیش‌تر به هم کمک کنیم و اتحاد بیش‌تر شود چون مردم از والیبال توقع دارند و باید کمک کنیم که این رشته جلو برود. خانواده والیبال به این بلوغ رسیده است که درون خود به جمع‌بندی برسد و به والیبال کمک کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها