به روز شده در ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۰:۵۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۳۴۹۲۰۴

این حرف‌های رئیسی حالا جالب‌تر از همیشه است

این حرف‌های رئیسی حالا جالب‌تر از همیشه است
گروه فیلم: سیدابراهیم رئیسی در ۱۴۰۰/۳/۲۵، یعنی سه روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفته بود، "اولویت اول ما این است که کاری کنیم، هزینه های مردم افزایش پیدا نکند و درآمدهایشان هم کاهش نیابد."
برچسب ها: ابراهیم رئیسـی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۱۲:۳۷
از او در تاریخ قطعا به نیکی یاد خواهد شد. (391281)
۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ۰۱:۴۸
............................... اون از بورس اون از خودرو اون از مسکن اون از افزایش قطره ای حقوق ها اون از وضعیت اجاره ها اون از امید مردم که ناامید شده......... (391301)
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۱۵:۳۳
اون موقع هنوز ناهار نخورده بوده (391284)
آبی خاکستری
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۱۵:۴۷
لعنت خدا بر کسانی که بدون تخصص و توانمندی لازم میان و پستی رو قبول میکنن. نتیجه وجود این افراد وضعیت افتضاح مملکت است (391287)
مسهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۱۷:۲۰
خدا از دست این انقلابی های جهادی آتش به اختیار نجات مان بدهد...
صداقت در گفتار و کردارشان موج میزند.... (391288)
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۱۸:۴۵
ما از تابستان 67 ایشان را می شناسیم. حالا همه مردم ایشان را شناختند. (391289)
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۱۹:۳۶
شما و دولت مطلوبتون هشت سال که نه حدود 30 سال تازوندین و نتیجش رو داریم می بینیم...یه دو سال صبر کنید و دندون روی جگرتان بگذارین تا نتیجه های اقدام انقلابی رییسی رو ببنید (391291)
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۲۲:۵۸
بزار یک سالگی دولت بیاد!! همش تخریب!؟ در ضمن کارهای مثبتی زیرساختی زیادی انجام شده که شما بیشتر بهش واقفید (391297)
۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ۰۸:۰۰
متاسفانه نه ... دارید نه تدبیر (391302)
۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ۰۸:۴۶
دو تا شو بگو تا من هزار تا زیرساختی رو که ایشون نابود کرده اسم ببرم. (391303)
رییس الساداتی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۱۱:۲۴
افزایش هزینه نداشته باشند، کاهش درآمد هم نداشته باشند!! خب، سید محرومان، شما قاضی القضات بوده ای و طبعا بیشتر از هر فرد دیگری باید ادعای قانون‌گرایی و جلوگیری از قانون گریزی داشته باشی. در باره افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی ، با عدم تمکین به قانون که همانا مصوبه شورای عالی کار بوده، هم هزینه های این مظلومان را بشدت افزایش داده ای، هم درآمد آنان را بشدت کاهش داده ای، از طرفی با بی اعتنایی به قانون و ابلاغیه مجلس، با قلدری قانون را تمکین نمیکنی! بنظر خودت، چه اسمی بر رویت بگذاربم؟ (391380)