به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۳۴۹۲۳۲

واژگونی اتوبوس در محور یزد به ابرکوه

واژگونی اتوبوس در محور یزد به ابرکوه
گروه حوادث: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از واژگونی اتوبوس در محور یزد به ابرکوه خبر داد و گفت: تیم های عملیاتی به ۲۲ مصدوم این حادثه امدادرسانی کردند. به گزارش ایلنا، محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار کرد: ساعت ۴:۴۷ صبح امروز گزارشی در خصوص واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری درمحور یزد به ابرکوه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان یزد اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله سه تیم امداد و نجات همراه با تجهیزات مورد نیاز از پایگاه های امداد و نجات جاده ای شهید حیدری و مسجد امام خمینی ابرکوه با دو خودرو آمبولانس و یک دستگاه خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.
حرازی زاده عنوان کرد: این حادثه ۲۲ نفر مصدوم داشت، تیم های امدادی هلال احمر با دیگر نیروهای امدادی اورژانس و آتش نشانی مشغول به امدادرسانی و اقدامات اولیه درمانی بروی مصدومین حادثه شدند.

این مقام مسئول اضافه کرد: دو نفر از حادثه دیدگان سرپایی درمان و ۵ نفر از مصدومین توسط آمبولانس هلال احمر و ۱۵ مصدوم دیگر با آمبولانس اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعتی از شبانه روز تماس برقرار کنند.
 
برچسب ها: حوادث رانندگی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها