به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۳۴۹۳۵۱

ورمزیار: اسکوچیچ پیش زمینه ذهنی نداشته باشد

ورمزیار: اسکوچیچ پیش زمینه ذهنی نداشته باشد
گروه ورزشی: یک کارشناس فوتبال می‌گوید اسکوچیچ کارش را با قدرت ادامه دهد و پیش زمینه ذهنی درباره اتفاقات اخیر نداشته باشد.به گزارش ایسنا، صادق ورمزیار درباره ابقای دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران و اقداماتی که منجر به موفقیت این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد شد، گفت: به نظرم وارد یک بازی خیلی بدی شدیم و تعلل فدراسیون فوتبال باعث شد بازیکنان به خودشان اجازه دهند و وارد بحث انتخاب مربی شوند. من فکر می‌کنم اگر قرار بود درباره صلاحیت یا عدم صلاحیت هر مربی‌ای صحبت کنیم، باید قبل از سپردن تیم به این مربی این اتفاق رخ می‌داد. وقتی تیم ملی را به اسکوچیچ سپردیم و او تیم را به عنوان صدرنشین راهی جام جهانی کرده، بررسی صلاحیت این مربی معنی ندارد. در این شرایط فقط خودمان را زیر سوال می‌بریم.
 
وی ادامه داد: کمیته فنی خیلی دیر وارد ماجرا شد و وقتی وارد شد، باید مدیریت بهتری انجام می‌داد که شاهد دو دستگی در تیم ملی نباشیم و بازیکنان دچار اختلاف نظر نشوند. شاید بعد از مذاکره با گزینه‌های مدنظر خود، به این نتیجه رسیدند که باید اسکوچیچ بماند. ای کاش قبل از هر اظهارنظری، مذاکرات خود را انجام می‌دادند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره آینده تیم ملی ایران با دراگان اسکوچیچ اظهار کرد: به نظرم آقای اسکوچیچ باید با قدرت به کارش ادامه دهد و این حرف‌ها روی کارش تاثیری نگذارد. مگر اینکه خودش رصد کند و ببیند یک عده نمی‌خواهند برای او کار کنند. به نظرم اسکوچیچ نباید پیش زمینه ذهنی داشته باشد و اگر دید با کسی دچار اختلاف است، ولو اینکه مهدی طارمی باشد، باز هم او را دعوت کند. به نظرم در کنار آن فدراسیون فوتبال با قدرت بیشتر - نه مانند دوره گذشته که در زبان گفتند از او حمایت می‌کنند اما در عمل اینطور نشد - اسکوچیچ را حمایت کند و پشت مربی خود بایستد و برای او یک اردو و بستر خوب فراهم کنند.

ورمزیار در پاسخ به این سوال که اگر تعداد مخالفان اسکوچیچ در تیم ملی بیشتر از یکی، دو نفر بود، چه باید کرد، گفت: اگر یک نفر یا یک گروه هم مخالف باشند، باید کنار بگذارند. دهداری ۱۸ نفر را کنار گذاشت.او تاکید کرد: حضور بازیکنانی که قلبا با تیم ملی نباشند، لطمه بیشتری به تیم ملی می‌زند!

این کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال تیم ملی از این پس چه برنامه‌ای باید داشته باشد، گفت: به نظرم ما از کار فنی گذشتیم و باید بیشتر باهمدیگر هماهنگ شویم و به بازی کنار هم عادت کنیم. بازیکنان باید نوع بازی همدیگر را بدانند و تشخیص بدهند و ان‌شاء‌الله این هماهنگی شکل قشنگی داشته باشد.  او درباره اهمیت بازی نخست ایران با انگلیس و تاثیر نتیجه این دیدار بر بازی‌های بعد گفت: در همه تورنمنت‌ها بازی اول تاثیرگذار است. این مساله فقط مختص به جام جهانی نیست. در هر تورنمنتی بازی اول حساس، سرنوشت ساز و تعیین کننده است. البته نباید فکر کنیم که بعد از بازی اول، همه چیز تمام می‌شود. حتی اگر بازی را هم باختیم، چیزی برای ما تمام نشده است.

ورمزیار ادامه داد: من می‌گویم اگر این بازی را هم باختیم فکر نکنیم چیزی را از دست داده‌ایم. ما هنوز دو بازی دیگر داریم و می‌توانیم مقابل ولز و آمریکا به اهداف‌مان برسیم.این مربی فوتبال درباره شانس ایران مقابل سه رقیب خود خاطرنشان کرد: هر سه تیم خوب هستند و مقابل هر کدام، یک درصد توان کمتر بگذاریم، به مشکل می‌خوریم. چون واقعا تیم‌های خوبی هستند. برخلاف اینکه فکر می‌کنند رقبای خوبی نداریم، به نظرم هر سه تیم انگلیس، آمریکا و ولز تیم‌های خوب و قدرتمندی هستند و علاوه بر این قدرت بدنی خوبی دارند.
برچسب ها: دراگان اسکوچیچ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها