به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۳۴۹۳۵۸

رفیق با مرام «جاوید» محبوب مردم شد

رفیق با مرام «جاوید» محبوب مردم شد
گروه فرهنگی: : «محمد صابری» بازیگر نقش «خلیل» در سریال یاغی درباره کار با محمد کارت گفت: از آنجا که گذشته سختی داشتم، هیچوقت تصمیم خاصی برای بازیگری نداشتم تا اینکه با محمد کارت آشنا شدم و بعد از این آشنایی در مستند «خونه رو» همکاری کردم و بعد بازی در فیلم سینمایی «شنای پروانه» را به من پیشنهاد داد.
 

وی درباره کار با یک گروه حرفه‌ای گفت: من به خاطر بی تجربگی‌ام در حوزه سینما، طرز برخورد با آدم‌های حرفه‌ای این کار را بلد نبودم. من بازیگر نبودم اما وقتی با هم تمرین می‌کردیم، چنان اعتماد به نفسی به من می‌دادند که با آموزش‌هایی که از کارگردان کار دیده بودم، توانستم خروجی قابل قبولی را ارائه کنم.صابری درباره شناختش از مختصات جغرافیایی توضیح داد: من این مختصات را زندگی کرده‌ام اما تنها شناخت برای بازیگری کافی نیست و اگر تصویر خوبی به مخاطب ارائه شده از زحمات یک تیم همدل و راهنمایی درست کارگردان بوده است.صابری در ادامه تشریح کرد: مردم خیلی به من لطف دارند. در خیابان من را می‎بیند و عکس می‌گیرند و به من می‌گویند کاش ما یک رفیق مثل خلیل داشتیم.

بازیگر نقش «خلیل» از شغل اولش گفت: من در یک شرکت آسانسوری انباردار و تحصیلدار هستم. وقتی شب کار بودیم، تا ۵ صبح فیلمبرداری داشتیم بعد تا ساعت ١٠ می‌خوابیدم و به مغازه می‌رفتم و دیالوگ‌هایم را آنجا حفظ می‌کردم.
برچسب ها: سریال یاغی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها