به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۳۴۹۴۰۹

خطر مصدومیت شدید بیخ گوش استقلالی‌ها

خطر مصدومیت شدید بیخ گوش استقلالی‌ها
گروه ورزشی: سرمربی استقلال در نظر دارد تا قبل از شروع لیگ، تیمش ۴ مسابقه تدارکاتی دیگر را انجام بدهد. اعضای تیم استقلال این روزها در کشور ترکیه حضور دارند و مراحل آماده‌سازی خود را سپری می‌کنند.در جریان اردوی ترکیه شاگردان ساپینتو تاکنون ۲ بازی دوستانه انجام داده‌اند اما قرار است دیدارهای تدارکاتی بیشتری نیز در دستور کار آنها قرار بگیرد.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال تأکید زیادی روی پرتعداد بودن مسابقات دوستانه دارد؛ او به همین خاطر تصمیم گرفته در فاصله باقیمانده تا لیگ برتر بازی‌های دیگری را نیز برای استقلال در نظر بگیرد تا آبی‌پوشان با هماهنگی بیشتری وارد بازی‌های لیگ برتر شوند.البته دیدار استقلال که قرار بود مقابل الوکره قطر برگزار شود، کنسل شد (تا یکی از بازی‌های مدنظر ساپینتو کم شود.) اما قرار است تا قبل از پایان اردوی ترکیه (۸ مردادماه) یک بازی تدارکاتی دیگر را در برنامه تیم خود بگنجانند و در بازگشت به تهران نیز این مسابقات ادامه یابد.

کادر فنی استقلال از مدیران باشگاه خواسته تا در تهران نیز دو بازی تدارکاتی دیگر را برای این تیم هماهنگ کنند تا قبل از شروع فصل به آمادگی بیشتری برسد.این در حالی است که لیگ برتر بیست و دوم از روز ۲۱ مرداد شروع می‌شود و آبی‌ها ۱۶ روز دیگر برای آماده‌سازی خود زمان دارند.

در چنین شرایطی آنها تمرینات خود را بسیار فشرده ادامه می‌دهند تا بتوانند لیگ برتر را با قدرت زیاد شروع کنند.
البته تمرینات فشرده‌ای که این روزها در دستور کار استقلال قرار گرفته حسابی بازیکنان استقلال را خسته کرده، به همین دلیل آنها با گرفتن چند فیلم که در آن بازیکنانی مثل سجاد شهباززاده صحبت می‌کنند، به حالت طعنه نسبت به تمرینات فشرده ابراز ناراحتی می‌کنند اما ساپینتوی پرتغالی که نشان داده رفتارهای هیجانی کم ندارد اجازه اعتراض به هیچ بازیکنی نمی‌دهد و با هیچ کدام از بازیکنان استقلال نیز شوخی ندارد! اما از یک منظر دیگر هم به این تمرینات فشرده می‌توان نگاه کرد.

اینکه در جریان این تمرینات و حتی بازی‌های تدارکاتی امکان مصدومیت شدید وجود دارد و پیشکسوتان استقلال در پی مصاحبه‌های اخیر خود این هشدار را داده‌اند که در صورت اینکه فشار بیش از حد به بازیکنان در جریان تمرینات وارد شود ممکن است استقلال با چند مصدوم ترکیه را ترک کند که این یکی از معضلات خواهد بود.استقلال در نخستین بازی خود باید به مصاف تیم سپاهان برود و از همان گام اول تیم ساپینتو محک جدی خواهد خورد.
مرجع : ایران ورزشی
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها